Menu

Vozidla truck, bus, přívěsy

MAN a plány pro rok 2025: Zvýšení prodeje autobusů a další rozvoj modelu TGE

MAN Truck & Bus plánuje posílit svou pozici na trhu dodávek, přičemž v roce 2025 plánuje prodat více než 30 000 kusů. Po rekordním výsledku v roce 2024, kdy se prodalo přibližně 27 700 vozidel, chce společnost v tomto segmentu dále růst. Předpovědi mají být podpořeny dalším vývojem jejích modelů.

MAN bude vystavovat na veletrhu BAUMA 2025

Na mezinárodním veletrhu Bauma 2025 (od 7. do 13. dubna) se společnost MAN Truck & Bus bude prezentovat expozicí zaměřenou na široké uplatnění vozidel pro stavebnictví.

Volvo FH Aero získalo ocenění Green Truck 2025

Nejúspornější nákladní vozidlo Volvo FH Aero je vítězem ocenění Green Truck 2025. Volvo FH Aero nabízí kombinaci aerodynamiky a účinného hnacího ústrojí, což má podle nezávislého testu za následek úsporu paliva a nižší emise CO2.

Továrna Renault Trucks v Bourg-en-Bresse vyrobila milionté nákladní vozidlo

Továrna Renault Trucks v Bourg-en Bresse, která od roku 1964 stojí u zrodu dálkových a stavebních nákladních vozidel, dosáhla významného milníku. Tento úspěch je důkazem průmyslového know how a neustálých inovací, které formují závod od jeho založení. Miliontým vozidlem se stal model Renault Trucks T, který zamíří k portugalské dopravní společnosti TJA.

Solární panely na nákladních vozidlech: méně paliva, méně degradace

Společnost PACCAR Parts představuje ultratenké, flexibilní solární panely, které lze nainstalovat téměř na každou kabinu, přívěs a nástavbu. Fotovoltaické články nepřetržitě dobíjejí baterii solární energií. Lehké panely šetří palivo, snižují emise CO2 a snižují opotřebení dynama a baterie.

Stellantis Pro One a IVECO spojily síly a uvedou dvě elektrické dodávky pod značkou IVECO

Firmy Stellantis Pro One a IVECO oznámily spolupráci, která zahrnuje evropskou komercializaci dvou 100% elektrických vozidel pod značkou IVECO, vyráběných společností Stellantis Pro One. Tato vozidla budou založena na plně elektrických platformách Stellantis Pro One pro středně velké a velké dodávky, s celkovou hmotností vozidla (GVW) v rozmezí od 2,8 do 4,25 tuny.

Ford Trucks a IVECO podepsaly dohodu o společném vývoji nové kabiny pro těžká nákladní vozidla

Ford Trucks, značka těžkých užitkových vozidel společnosti Ford Otosan, a IVECO, značka společnosti Iveco Group, která navrhuje, vyrábí a prodává lehká, střední a těžká užitková vozidla, oznámily podepsání závazné dohody o společném vývoji (JDA) zaměřené na návrh a konstrukci nové kabiny pro těžká nákladní vozidla.

Nový proces lakování traktorů ZETOR

V rámci snahy o efektivitu a udržitelnost se ve firmě ZETOR rozhodli přenést lakování traktorů na externího dodavatele. Lakování nyní zajišťuje firma ZDT Nové Veselí, která využívá nátěrové materiály od renomované společnosti Mankiewicz.

Jakou novou bezpečnostní funkci zavedla společnost Mercedes? A jak funguje?

Cílem nového řešení Connected Traffic Warnings, které se zavádí v nákladních vozidlech Mercedes-Benz, je zvýšit bezpečnost na silnicích tím, že poskytuje rychlejší informace o nebezpečí. Díky využití dat z cloudu mohou řidiči obdržet relevantní varování ještě předtím, než se dostanou na nebezpečný úsek trasy. Systém umožňuje lepší přípravu na měnící se podmínky, což může pomoci […]

Ford Trucks představuje novou generaci motorů Ecotorq GEN2

Společnost Ford Trucks představuje novou generaci motorů Ecotorq GEN2 určených pro modely F-MAX a F-LINE. Nový motor o objemu 12,7 litru splňuje emisní normy EURO 6 a ve srovnání s předchozí generací nabízí vyšší odolnost, robustnost, účinnost a úsporu paliva. Motor Ecotorq GEN2 byl důkladně testován v různých podmínkách, což potvrdilo jeho výkonnost a spolehlivost.

Novinky ze světa trucků, autobusů, přívěsů apod