Scania Streamline – ušetřete až 8 procent paliva stylovým způsobem

, 9 května 2013, 22:25

Scania Streamline je pojmenování nákladních vozidel Scania řady G a R, určených pro dálkovou dopravu. Tyto modely mají vynikající spotřebu, nový aerodynamický tvar a jsou vybaveny kompletní sadou spoilerů.

Nová verze systému Scania Opticruise nabízí na výběr několik výkonnostních režimů. Maximální úsporu paliva zaručuje i nový režim "Economy", který je plně integrován s inteligentním tempomatem Scania Active Prediction.

Úspora paliva až o 8 procent
Díky novým, ještě výkonnějším motorům Euro 6 druhé generace, mohou nákladní vozidla pro dálkovou dopravu zvýšit úsporu paliva až o 8 procent. Úspora v případě motorů Euro 5 dosahuje až 5 procent.

Úkolem nových služeb je pomáhat řidičům a operátorům při jejich každodenní práci i při komunikaci se servisem. Servisy společnosti Scania mají nyní přístup ke stahování diagnostických dat,čímž se prodlužuje doba provozu vozidel a zkracuje se čas,strávený návštěvou servisu.

Henrik Henriksson, výkonný viceprezident odpovědný za prodej a marketing společnosti Scania, říká: "Společnost Scania investovala do zdokonalování nabídky nákladních vozidel obrovské množství vynalézavosti a znalostí s cílem splnit emisní normu Euro 6. Výsledky nás nesmírně potěšily. S hrdostí konstatujeme, že naše motory Euro 6 spotřebují během provozu méně paliva než jejich předchůdci Euro 5. A nejnovější motory Euro 6 jsou ještě lepší. Vytrvalý zájem společnosti Scania o úsporu paliva přinesl své ovoce a naši zákazníci si mohou být jisti, že uděláme vše proto, aby v dopravním průmyslu odolávaly konkurenci.“

Lars Stenqvist, senior viceprezident Vehicle Definition, shrnuje potenciální úspory: "Naše nové 13-litrové motory Euro 6 druhé generace jsou v porovnání s prvními ještě o 2 až 3 procenta úspornější. Každý ze systémů Scania Opticruise a Scania Active Prediction přispívá 2 až 3 procenty. Kromě toho jsme zdokonalili aerodynamické vlastnosti a snížily odpor našich převodovek. I když čísla nemůžeme jen tak zvýšit, odhadujeme, že potenciální úspora pro evropského zákazníka nákladního vozidla pro dálkovou dopravu s motorem Euro 6 by mohla dosáhnout 8 procent. V případě zákazníků na trzích bez přístupu k topografickým mapovým údajům představuje úspora téměř 5 procent. "

Komentáře

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!