InMotion je zlatý

, 5 března 2013, 14:16

Mezinárodní magazín společnosti MAN Truck & Bus získal v prestižní soutěži Mercury Awards první cenu v kategorii zákaznických časopisů z oblasti dopravy.

Časopis InMotion pro klienty značky MAN získal v mezinárodní soutěži Mercury Awards v New Yorku nejvyšší ocenění v kategorii firemních zákaznických časopisů z oblasti dopravy.

Mezinárodní magazín společnosti MAN Truck & Bus je distribuován v 80 státech světa v nákladu přibližně 160 000 výtisků a má 25 národních mutací v 16 jazycích, jeho obsah je individuálně přizpůsobován jednotlivým krajinám.

„Ve společnosti MAN se soustředíme na zákazníky, kteří očekávají špičkové výrobky nejvyšší kvality. Stejně tak důsledně pracujeme na magazínu pro naše klienty. Jsem hrdý, protože takové ocenění je důkazem, že se nám to daří,“ řekl v souvislosti s udělením ocenění Joachim Kelz, manažer zákaznických periodik ve společnosti MAN Truck & Bus.

Magazín InMotion se zaobírá pestrým spektrem témat – od jednotlivých zpráv z oblasti dopravy a mobility, přes prezentace jednotlivých výrobků a technologií, až po reportáže ze světa a tipy pro profesionální řidiče.

Čtenáři časopisu jsou především dopravní operátoři, manažeři a zaměstnanci firem, ale také samotní řidiči – zkrátka každý, koho zajímají objektivní, kvalifikované a poutavé informace o vozidlech a značce MAN.

Od začátku roku je magazín k dispozici také na internetové adrese: www.man-inmotion.com. On-line verzi InMotionu doplňují aktuální příspěvky a videa o technologiích a produktech. Jsou sní spojené též informační kanály MAN na sociálních sítích.

Úspěch v soutěži Mercury Awards patří mezi nejvýznamnější ocenění pro firemní časopisy na světě. Do soutěže se každoročně přihlašuje přibližně tisíc periodik a jejich úroveň hodnotí více než sto odborníků na grafiku, marketing a firemní komunikaci. Porota vyhodnocuje přihlášení časopisy, kromě jiného, též na základě toho, jak efektivně a kreativně podávají obsah svým cílovým skupinám čitatelů.

Společnost MAN Truck & Bus vydává magazín InMotion ve spolupráci s mnichovskou agenturou Journal International.

Komentáře

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!