Renault Kerax 8×4 XTREM

, 30 ledna 2013, 10:55

Společnost Renault Trucks rozšířila svou nabídku modelu Kerax 8×4 XTREM na evropských trzích o verzi se 24 palcovými koly. Nový model řady Kerax je díky svému užitečnému zatížení, které může dosahovat až 50 tun určen především pro práci v těch nejnáročnějších stavebních terénech a představuje první evropské vozidlo se 24 palcovými koly, které bylo homologováno pro provoz na silničních komunikacích.

Poté, co byl v roce 2012 uveden na evropský trh model Kerax 8×4 XTREM, jde nyní společnost Renault Trucks ještě dál a nabízí toto vozidlo ve verzi vybavené 24 palcovými pneumatikami. „Díky větší světlé výšce a vyšším nájezdovým úhlům vpředu a vzadu vykazuje model Kerax 8×4 XTREM se 24 palcovými koly ještě vyšší úroveň průchodnosti terénem“, zdůrazňuje Patrice Roeser, produktový manažer Stavební řady, „vedle toho byla zesílena robustnost vozidla, neboť ráfky kol a pneumatiky jsou odolnější vůči námaze a nepříznivým vlivům při provozu v náročných podmínkách“.

Model Kerax 8×4 XTREM 24” je v současnosti jediným vozidlem se 24palcovými koly homologovaným pro provoz na evropských silničních komunikacích (v rozsahu vymezeném předpisy – tj. celková hmotnost naloženého vozidla nesmí přesáhnout legislativně povolenou mez). „Zákazníkům se v podobě tohoto modelu dostává nejen robustního vozidla s užitečným zatížením o hodnotě až 50 tun, ale rovněž vozidla snadno přemíistitelného z jednoho staveniště na druhé, neboť se jedná o jediné vozidlo svého druhu na evropském trhu, které je schváleno pro provoz na silničních komunikacích. Přináší tak našim zákazníkům významnou výhodu z hlediska nákladů a flexibility v provozu”, dodává Patrice Roeser.

Model Kerax 8×4 XTREM 24” již potvrdil své kvality na mezinárodních trzích, kde je společností Renault Trucks nabízen pro využití v těch nejobtížněji dostupných oblastech, zejména v západní Africe při stavbě ropovodů a silnic nebo při pracích v dolech v chilských Andách v nadmořské výšce 4 500 metrů. Model Kerax 8×4 XTREM 24” je od nynějška k dispozici v celé Evropě (kromě Německa) ve verzích s rozvorem o délce 4.350 mm nebo 4.500 mm. Součástí sériové výbavy vozidla jsou pneumatiky Michelin X® Works™.

Model Kerax 8×4 XTREM je v současnosti standardně k dispozici s koly o průměru 22,5 palců a s veškerou výbavou nutnou pro provádění obtížných úkolů, tj. podvozkem zesíleným prostřednictvím zdvojených podélných nosníků od motoru až na konec zadního převisu, zesíleným odpružením se čtyřmi parabolickými listovými pery a zesílením hnací nápravy na úroveň vertikálního zatížení 36 tun. Vozidlo je ideálním nástrojem pro převážení těžkých nákladů na všech typech terénu a obstojí tváří v tvář i těm nejnáročnějším podmínkám.

Komentáře

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!