Zdvižený výfukový systém – Na míru pro stavební sektor

27 dubna 2016, 8:24

MAN nabízí čtyřnápravové podvozky vozidel modelové řady TGS s dvojdílným výfukovým systémem. Filtr pevných částic je umístěný mezi předními nápravami a jednotka SCR spočívá na rámu vozu za kabinou. Na výstavě Bauma 2016 mělo premiéru toto řešení osazené na podvozcích s delšími kabinami typu L, LX. Prozatím byla v nabídce pro podvozky 8×4, 8×6, 8×8 a 8x6H pouze kabina typu M.

Výhodou takového uspořádání výfukového systému je, že eliminuje víření prachu, ke kterému dochází, pokud výfuk směřuje k zemi. Mimo to je navíc vytvořeno více prostoru mezi druhou a třetí nápravou, který lze využít například pro umístění větší palivové nádrže nebo komponentů vlastní nástavby vozidla. Popřípadě je také možné zvolil vozidlo resp. podvozek s kratším rozvorem pro lepší manévrovací schopnosti. Popisovaná konfigurace systému výfuku resp. jeho součástí určených k čištění výfukových plynů je k dispozici též pro standardní pětinápravové modely postavená ne bázi podvozku 8×4 s pátou, vlečenou, nápravou.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!