Se společností Schaeffler Vám přinášíme možné řešení oprav různých konstrukčních typů ložisek, kdy lze použít ložiska FAG jako hodnotnou alternativu. Týká se mnoha výrobců užitkových vozidel.
FAG nabízí již řadu let inovačních řešení oprav ložisek kol. S těmi řešeními je možné nabídnout zákazníkům vysoce kvalitní opravy se zohledněním nákladů na opravu.
Protože se některé konstrukce ložisek kola FAG liší od originálních náhradních dílů, není v těchto případech možné zjistit reference prostřednictvím elektronických katalogů náhradních dílů. Tak se může například stát, že výrobce vozidla nebo nápravy montuje ložisko kola typu “InsertUnit” (vložená jednotka) v sériové výrobě, ale FAG dokáže nabídnout díky technickému dalšímu vývoji řešení opravy s „Repair Insert Unit (RIU)“ (opravné sady náboje kola).
V nejhorším případě proto nelze najít hledáním čísla originálního dílu také opravné řešení FAG.
Aby se tomu zamezilo, dává Schaeffler Automotive Aftermarket k dispozici seznam, ve kterém lze najít odkazy z objednacích čísel z prvovýbavy na opravná řešení FAG.
Nejaktuálnější a kompletní seznam referencí je k dispozici na adrese www.RepXpert.com nebo v hlavním katalogu FAG pro užitková vozidla.
Dbejte na pokyny výrobce vozidla!
V následujících tabulkách jsou uvedeny všechny reference, kde se opravné řešení FAG liší od originálně použité konstrukce.
Typy konstrukce ložisek: Tapered Roller Bearing (TRB) (kuželíková ložiska), Insert Unit (IU) (vložené jednotky), Truck Hub Unit (THU) (jednotky náboje kola), Truck Axle Module (TAM) (moduly náprav), Repair Insert Unit (RIU) (opravné sady náboje kola).
Komentáře