Společnost Goodyear představuje souběžně s novými řadami KMAX a FUELMAX protektory TreadMax

, 22 října 2013, 22:11

Společnost Goodyear oznamuje, že poprvé v historii představuje řadu protektorů TreadMax souběžně se zbrusu novými pneumatikami. Začlenění sérií KMAX a FUELMAX mezi protektorovatelné produkty znamená, že společnost Goodyear nyní nabízí ucelenou řadu pneumatik pro užitková vozidla také v podobě teplých protektorů, jež podávají výkon srovnatelný s novými pneumatikami a zároveň udržují nízké operační náklady.

Doposud protektory vždycky přicházely nějakou dobu po představení nových řad pneumatik. Souběžné představení verzí TreadMax KMAX a FUELMAX znamená, že provozovatelé užitkových vozidel nemusejí čekat, než budou moct využít všech výhod pneumatik TreadMax KMAX a FUELMAX, ale mohou si ojeté pneumatiky s technologií Max nechat protektorovat novými dezény hned. 

Novými produkty jsou pneumatiky na hnací nápravu TreadMax KMAX D a TreadMax FUELMAX D a pneumatiky na přívěsy TreadMax KMAX T a TreadMax FUELMAX T. Pneumatiky na hnací nápravu jsou dostupné v rozměrech 315/80 22.5 a 315/70 22.5, rozměr 295/80R22.5 a série 60 budou přidány později. Pneumatiky určené na přívěsy jsou dostupné v rozměrech 385/65 22.5 a 385/55 22.5, později přibude rozměr 435/50 R19.5 u modelu FUELMAX T.

„Doposud museli provozovatelé nákladních vozidel kupovat nové pneumatiky, pokud chtěli vyzkoušet výhody nabízené nejnovějšími produkty, které přišly na trh. U řad TreadMax KMAX a FUELMAX jsou tyto výhody dostupné již nyní a pomohou tak našim zákazníkům ještě více snížit náklady na kilometr,“ řekl Leszek Szafran, Director Retread Operations Europe Middle East and Africa (EMEA). „Máme také velkou radost, že nyní můžeme poskytnout ucelenou řadu aktuálních pneumatik Goodyear pro užitková vozidla v naší prémiové řadě TreadMax.“   

Vylepšení
Provozovatelé, kteří používají pneumatiky s technologiemi Goodyear Max (pneumatiky Marathon LH nebo Regional RH), mohou přejít na nové dezény pneumatik tak, že si nechají své ojeté pneumatiky protektorovat jako produkty TreadMax KMAX a FUELMAX. Aby se zajistila vysoká kvalita pneumatiky, používají se pro protektory TreadMax pouze pláště s technologií Goodyear Max, které používají stejné materiály, dezény běhounů a technologie jako nové pneumatiky, jež replikují. To znamená, že nabízejí podobnou výkonnostní úroveň jako jejich nové prémiové protějšky. Provozovatel například nyní může profitovat z vrácení ojetého pláště pneumatiky Goodyear Marathon LHD II a jeho protektorování na nejnovější pneumatiku TreadMax FUELMAX D.       

Tyto nové produkty nyní doplňují kompletní sadu pneumatik Goodyear pro užitková vozidla. Ta zahrnuje jak nedávno uvedené pneumatiky pro autobusy Marathon Coach a UltraGrip Coach, tak také pneumatiky Marathon LHD II a LHT II, pneumatiky pro regionální dopravu RHS II, RHD II a RHT II, pneumatiky pro smíšený provoz MSS II, MSD II a MST II a pneumatiky do městského provozu MCA a MCD Traction.  

Koncept mnohonásobného životního cyklu pneumatiky díky prořezání, protektorování a dalšímu následnému prořezání může prodloužit životnost nové pneumatiky o jeden a půl standardní doby za přibližně 80% ceny nové pneumatiky. Ve srovnání s výrobou nové pneumatiky se při výrobě protektoru použije o dvě třetiny méně oleje  a vznikne o 34% méně skleníkových plynů , což hraje velkou roli pro životní prostředí. Použije se také méně materiálu, včetně chemických látek, a do odpadu se dostane méně starých plášťů. Výkonnost pneumatiky se blíží výkonu nové pneumatiky, díky nízkému valivému odporu a vysokému kilometrovému proběhu, což znamená, že náklady na kilometr se drží nízko.

Všechny produkty TreadMax jsou vyráběny přímo ve vlastních závodech Goodyear v Riomu ve Francii, v německém Wittlichu a v britském Wolverhamptonu, ve stejných standardech kvality, jaké se uplatňují při výrobě pneumatik nových.

Provozovatelé si mohou při protektorování vybrat
Ve chvíli, kdy hloubka dezénu pneumatiky dosáhne úrovně, při které přichází v úvahu protektorování, a kostra není poškozená, poskytuje společnost Goodyear provozovatelům tři možnosti.   
   • Výměna pláště – Goodyear odkoupí starou pneumatiku a prodá zákazníkovi nový protektor.
   • Zákazníkův vlastní plášť – starou pneumatiku Goodyear protektoruje teplým procesem a vrátí ji jako nový produkt TreadMax. Zákazník zaplatí pouze za proces protektorování. Tento postup volí mnoho provozovatelů, kteří chtějí mít přehled o celém životním cyklu svých pneumatik.
   • Zakoupení pláště – starou pneumatiku Goodyear odkoupí, aby ji protektoroval a použil pro jiného provozovatele.

Možnosti Výměna pláště a Zákazníkův vlastní plášť jsou už nějakou dobu dostupné v Itálii a ve Francii a nedávno byly uvedeny také v zemích Beneluxu. V září se dostanou do nabídky také v Německu, Rakousku a Polsku a koncem roku také do Španělska. Příští rok budou následovat další evropské země.

Program FleetFirst společnosti Goodyear
Protektorování a prořezávání jsou jen dva druhy služeb, které nabízí široké portfolio programu FleetFirst společnosti Goodyear. Tyto služby jsou dostupné díky silné servisní síti TruckForce, jejíž součástí je téměř 2.000 provozovatelů, strategicky rozmístěných v 28 evropských zemích. Každý z nich vlastní potřebné vybavení a vyškolený personál, který si poradí se všemi požadavky spojenými s pneumatikami. Tito poskytovatelé a ještě další síť autorizovaných servisů a operátorů také tvoří součást silniční asistenční služby ServiceLine 24h, která je dostupná 24 hodin denně, sedm dní v týdnu, 365 dní v roce.  Součástí  FleetFirst je také systém řízení hospodaření s pneumatikami prostřednictvím FleetOnlineSolutions (FOS) a FleetOnlineSolutions Mobile, které zbavují provozovatele vozových parků starostí a pomáhají dále redukovat náklady.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!