Společnost EUROPART získala od čtenářů časopisu PROFI Werkstatt dvě ocenění

26 října 2016, 17:46

Společnost EUROPART získala hned dvě ocenění „Nejlepší značka roku 2016“. Čtenáři časopisu PROFI Werkstatt vydávaného nakladatelstvím HUSS ocenili předního evropského prodejce dílů pro užitková vozidla a dílenského vybavení stejně jako v roce 2014 prvním místem v kategorii „Prodejce dílů pro užitková vozidla“. V kategorii „Čištění a péče“ pak značka EUROPART dominovala poprvé.

img_best_brand_2016_huss_verlag_webSlavnostní udělování cen se odehrálo na mezinárodním odborného veletrhu Automechanika na výstavišti ve Frankfurtu. Večerem prováděli Thomas Pietsch, šéfredaktor časopisu PROFI Werkstatt, a Steffi Halmová, jezdkyně stáje Team Reinert Racing soutěžící v závodech tahačů. Cenu převzali výkonný ředitel společnosti EUROPART Pierre Fleck a obchodní ředitel Ralf Maurer.

Volbou nejlepšího prodejce dílů pro užitková vozidla čtenáři ocenili profesionální, odborné a zákaznicky přívětivé služby, rychlou a precizní logistiku i rozsáhlou nabídku produktů.

Výkonný ředitel společnosti EUROPART Pierre Fleck během slavnostního předávání cen uvedl: „Jsme velmi hrdí na toto ocenění a děkujeme za důvěru, kterou nám čtenáři časopisu PROFI Werkstatt projevili. První místo dokládá, že si naši zákazníci cení našeho know-how, individuálních služeb a vstřícnosti společnosti EUROPART vůči všem svým zákazníkům. Rád bych při této příležitosti poděkoval všem našim zaměstnancům za jejich každodenní pilnou práci a snahu o spokojenost našich zákazníků.“

Oceněním „Nejlepší značka roku 2016“ vyjádřili čtenáři nakladatelství HUSS spokojenost se sortimentovou strategií společnosti EUROPART. Sortiment zahrnuje více než 400.000 artiklů a je tvořen cílenou kombinací dílů pro užitková vozidla pocházejících od renomovaných prémiových značek s širokým výběrem náhradních dílů a spotřebního materiálu vlastní značky EUROPART. Nabídka tedy pokrývá všechny potřeby zákazníků hledajících vhodné náhradní díly pro jakýkoliv běžný nákladní automobil, přívěs, autobus či dodávkový vůz.

Letos byla společnost EUROPART poprvé nominována také v kategorii „Čištění a péče“. „Vítězství v této kategorii mě obzvlášť těší. Klademe velký důraz na špičkovou kvalitu produktů naší vlastní značky a neustále investujeme do ověřování kvality. Toto ocenění dokazuje, že se naše úsilí vyplácí,“ vysvětluje Ralf Maurer. Sortiment prostředků pro čištění a péči pokrývá vše od multifunkčních čističů, odstraňovačů silikonu a kompaktních pěnových čističů přes čističe na plachty a nákladní automobily, zinko-hliníkové spreje, ochrany podvozku a ochrany proti odlétávajícímu kamení až po čističe klimatizací, spreje na klínové řemeny, stříbrné spreje na disky a tlakovzdušné spreje. „Podíl reklamací produktů naší vlastní značky se pohybuje na velmi nízké úrovni, 0,019 procenta, která je stejná jako u originálního příslušenství. Právě tato vysoká kvalita stojí za trvalou spokojeností zákazníků,“ uvádí Maurer.

V současnosti nabízíme více než 6.500 dílů značky EUROPART. Kromě spotřebního materiálu a dílenských potřeb, jako jsou chemikálie, oleje a nástroje, si mohou zákazníci vybrat z dílů spadajících do kategorie Nápravy a brzdy, Podvozek, Příslušenství k motorům, Osvětlení a elektroinstalace či Vybavení a příslušenství. Ročně přitom přibude více než 500 nových položek, takže ke konci roku 2016 to již bude již 7.000 položek vlastní značky. Všechny výrobky vlastní značky jsou podrobeny internímu auditu a také zkoušeny nezávislými organizacemi podle vysokého německého standardu kvality.

beste-marke-2016_huss-verlag_web

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!