Společnost Kögel vylepšila a zmodernizovala svůj online servis náhradních dílů „Parts Shop“. Optimalizovaný obchod s náhradními díly „Parts Shop“ s sebou přináší nejenom obrovské časové úspory při objednávání, ale také nový portál pro uplatnění záruk, historii objednávek se sledováním dodávek, jakož i katalog náhradních dílů a aktuální ceníky ke stažení.
Kögel Parts Shop – 24-hodinový online poradce
Obchod s náhradními díly Kögel Parts Shop najdete na webové stránce společnosti Kögel v navigační liště pod záložkou „Parts“. Pro rychlou objednávku máte na výběr ze tří možností. Buď můžete zadat klíčové slovo nebo číslo výrobku, pokud ho víte, a přejít rovnou do nákupního košíku, nebo můžete objednávku provést pomocí identifikačního čísla vozidla: Zde obchod s náhradními díly Parts Shop uvádí všechny náhradní díly a jejich dostupnost pro jednotlivé konstrukční skupiny vozidla. V případě potřeby si lze zobrazit technické výkresy skupin náhradních dílů. Po výběru náhradních dílů některým z těchto způsobů a po zadání požadovaného způsobu doručení se objednávka nachází v nákupním košíku. Nákupní košík zobrazí ještě jednou přehled vybraných náhradních dílů i s jejich dostupností. V historii objednávek mohou zákazníci společnosti Kögel kdykoliv sledovat svoji objednávku. Lze si zde zobrazit informace o již uskutečněných a aktuálních objednávkách.
NOVINKA: Portál pro uplatnění záruk na vozidla a jednotlivé náhradní díly
Obchod s náhradními díly Kögel Parts Shop nabízí kromě možnosti nepřetržitého, snadného a rychlého objednávání náhradních dílů a opotřebitelných součástí také zcela nový integrovaný a inteligentní nástroj k řízení záruk. V navigační liště obchodu s náhradními díly Kögel Part Shop lze pod záložkou „Záruka“ zcela pohodlně v šesti krocích vytvořit žádost o reklamaci. To zahrnuje například přímý výběr náhradních dílů ze seznamu, elektronické předkládání faktur a zobrazení aktuálního stavu podané reklamace. Tak je zaručeno přímé řízení záruk bez byrokratické zátěže.
Komentáře