Čtenáři odborných časopisů lastauto omnibus, trans aktuell a Fernfahrer zvolili společnost EUROPART „Nejlepší značkou roku 2016“ v kategorii obchodníků s díly pro nákladní vozidla a autobusy.
Celkem počtvrté – a potřetí v řadě – je společnost EUROPART „Nejlepší značkou“ v kategorii obchodníků s náhradními díly pro nákladní vozidla a autobusy. Čtenáři odborných časopisů lastauto omnibus, trans aktuell a Fernfahrer zvolili předního evropského obchodníka náhradními díly pro užitková vozidla a dílenskými potřebami opět na první místo a potvrzují tím přesvědčivě výsledky z předchozích let. Volbou „Nejlepší značky roku 2016“ oceňují odborníci z oboru dopravy odborný a vůči zákazníkům přátelský servis, rychlou a přesnou logistiku, jakož i široký sortiment společnosti EUROPART.
Při předávání vytoužené trofeje 23. června 2016 ve Stuttgartu uvedl Olaf Giesen, vedoucí odbytu společnosti EUROPART pro německy mluvící země: „Dostat počtvrté tak důležitou cenu je pro nás zcela speciálním vyznamenáním, na které jsme velmi pyšní. Volba „Nejlepší značkou roku 2016“ ukazuje, že naši zákazníci a celý segment užitkových vozidel si váží vysoké kvality našich služeb. Můj zcela zvláštní dík patří našim pracovníkům, kteří naše zákazníky svými odbornými znalostmi a angažovaností orientovanou na zákazníky více než uspokojují, a kteří tak položili základ tomuto ocenění.“
Společnost EUROPART se od převzetí ceny v roce 2011 reformovala a soustřeďuje se nyní na sektor nákladních vozů, návěsů a autobusů. I v budoucnosti bude investovat především do vzdělání a dalšího vzdělávání pracovníků a navíc bude dále rozvíjet celý personál.
S volbou „Nejlepší značky roku 2016“ vyznamenali čtenáři nakladatelství ETM kromě toho strategii společnosti EUROPART v oblasti sortimentu: s více než 400.000 výrobky a cílenou kombinací z náhradních dílů prémiových značek pro užitkové vozy a širokého výběru spotřebních a náhradních dílů vlastní značky EUROPART nabízí společnost vhodné náhradní díly téměř pro každého a pro všechny běžné nákladní a dodávkové vozy, návěsy, a autobusy. Sortiment vlastní značky EUROPART zahrnuje dnes více než 6 500 náhradních dílů. Vedle spotřebního materiálu, dílenských potřeb, nářadí, chemických produktů a olejů u nás zákazníci najdou velký výběr dílů z oblasti náprav a brzd, podvozku, příslušenství motoru, osvětlení a elektroinstalace. Všechny výrobky vlastní značky jsou prostřednictvím nezávislých organizací důkladně testovány podle německých kvalitativních norem a zároveň podrobeny důkladným interním auditům a zkouškám.
Na ústředních nákupních trzích bude společnost EUROPART neustále rozšiřovat svou působnost, aby zákazníkům i nadále mohla vždy garantovat vynikající kvalitu vlastní značky EUROPART.
„Díky naší logistice jsme schopni zajistit pro své zákazníky maximální dostupnost – a to všude! Ve východní Evropě otevřeme v příštích osmnácti měsících další regionální distribuční centra, tzv. RDC neboli uzly, abychom mohli i nadále kdykoli zákazníkům zaručit co nejrychlejší dodávku našeho sortimentu“, vysvětluje generální ředitel společnosti EUROPART pan Pierre Fleck.
EUROPART bude ještě více rozšiřovat svou prodejní síť v celé Evropě. Již dnes má jako jediný subjekt v segmentu užitkových vozidel zastoupení na více než 300 místech ve 28 zemích. „Poslední bílá místa na mapě chceme zaplnit buď organickým růstem nebo i spoluprací s profesionálními partnery či akvizicemi“.
Komentáře