Podle součtu registrací nových nákladních vozidel v České a Slovenské republice je Scania za prvních 7 měsíců roku 2018 nejprodávanější značkou. V České republice se registrovalo 879 a na Slovensku pak 507 Scanií v kategorii nad 16 tun. V součtu obou trhů se tak od ledna do července registrovalo 1.386 nových vozidel a to znamená, že se tak švédský výrobce dostal do pozice lídra s celkovým podílem 19,2 %.
Scania začala rok 2018 velmi úspěšně. Už v lednu se v České republice registrovalo 165 nových vozidel s Griffinem ve znaku. To je o 60 víc, než měla druhá značka v pořadí. V porovnání s loňským rokem to byl nárůst o 42 %. V pozitivním trendu Scania pokračovala i dále. Za prvních 7 měsíců roku 2018 se registrovalo 879 nových nákladních vozidel Scania, což znamená tržní podíl 18,1 %.
Na Slovensku se počet registrací vyšplhal na 507 vozidel.
S podílem 21,56 % se tak Scania stala jedničkou a švédský výrobce nákladních vozidel a autobusů je také lídrem na společném Česko-Slovenském trhu s celkovým počtem 1.386 registrovaných vozidel. V součtu tak Scania dosáhla podílu 19,2 %.
Marián Černoch, obchodní ředitel Scania pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko, říká: „Jsme rádi, že naše nová generace nákladních vozidel vítězí nejen v řadě nezávislých testů, ale také u samotných zákazníků. Majitelé vozidel hodnotí kladně nízkou spotřebu, která významnou měrou přispívá k bezkonkurenční ekonomice provozu, spolehlivost a především servis dostupný 7 dní v týdnu. Řidiči zase oceňují skvělou ovladatelnost, celkové ergonomické uspořádání interiéru, nadstandardní výhled z kabiny pro dobrou orientaci a v neposlední řadě samotný jízdní komfort. O to více nás těší, že úspěchu jsme nedosáhli pouze v tradičním segmentu regionální a dálkové dopravy, ale také u aplikací pro stavebnictví, nakládání s odpady a hasičskými speciály.“
Komentáře