TIMOCOM se již poosmé za sebou účastní veletrhu IAA Nutzfahrzeuge 2018 v Hannoveru. V letošním roce TIMOCOM využívá tuto příležitost k mimořádné události. Firma se na tomto nejvýznamnějším veletrhu mobility, dopravy a logistiky představí se svým novým flexibilním logem jako první Smart Logistics System a bude od tohoto okamžiku symbolem pro Augmented Logistics.
Ansgar Max, IT ředitel, vysvětluje proměnu od burzy nákladů k průlomovému systému pro budoucnost logistiky: „TIMOCOM je již dlouho více než jen burza nákladů nebo platforma, která se zaměřuje pouze na přepravu. Chytrý logistický systém je souhrn mnoha různých aplikací, služeb a rozhraní.”
TIMOCOM společně se svými zákazníky již více než dvacet let trvale mění a digitalizuje odvětví logistiky. A nyní spolu činí další vývojový krok a mění se. Základem této proměny je nová firemní vize a nové poslání. TIMOCOM věří ve svět bez logistických výzev a jeho misí je chytrá, bezpečná a jednoduchá logistika. Toto strategické zaměření se pochopitelně odráží i v nové firemní prezentaci. Jaké jsou však relevantní faktory této proměny?
Smart Logistics System
Ansgar Max, IT ředitel, vysvětluje proměnu od burzy nákladů k průlomovému systému pro budoucnost logistiky: „TIMOCOM je již dlouho více než jen burza nákladů nebo platforma, která se zaměřuje pouze na přepravu. Chytrý logistický systém je souhrn mnoha různých aplikací, služeb a rozhraní. Z technického hlediska tu mluvíme o mikroslužbách nebo architektuře rozhraní REST, Docker kontejnerech a nástrojích pro orchestraci, jako je Kubernetes.
Ve spojení s kontinuální integrací a průběžným dodáváním i našimi agilními vývojovými procesy jsme schopni reagovat na požadavky trhu velmi efektivně.“ Pro TIMOCOM je Smart Logistic System dalším logickým krokem, který jeho zákazníkům umožní profitovat z inteligentní služby.
Augmented Logistics budoucnosti
Jak známo, TIMOCOM již mnoho let „spojuje náklady a volné vozy“. Zákazníci budou moci i nadále využívat přidané hodnoty a výhody největší burzy nákladů v Evropě. „Augmented Logistics“ slibuje více než 127.000 uživatelů ještě vyšší flexibilitu a efektivitu v podpoře jejich logistických procesů. Mluvčí společnosti Gunnar Gburek vysvětluje pojem, který TIMOCOM používá pro své nové strategické zaměření: „Trvale se soustředíme na automatizaci logistických procesů a jednoduché napojení našich zákazníků na náš systém. „Augmented“ znamená „rozšířený“, „zlepšený“, „zvětšený“. S každým digitálním vývojem našeho systému jsou totiž procesy našich zákazníků inteligentnější a zákazníci tak mohou svou konkurenční výhodu dále posilovat. Pro TIMOCOM to znamená, že se v budoucnu bude více soustředit na rozšiřování chytrého logistického systému a propojení se zákazníky.“
Flexibilní logo a nová prezentace firmy
Nové flexibilní logo doplňuje přepracovanou prezentaci firmy na vizuální úrovni. Pélagie Mepin, marketingová ředitelka, o této nové inovativní značce říká: „Naše logo vyjadřuje, že sami sebe považujeme za přední a především průkopnickou IT firmu v logistice. Vědomě jsme se rozhodli pro moderní flexibilní design. Chceme do něj promítnout rozmanitost a dynamiku TIMOCOM, odvětví logistiky a zejména našich více než 40.000 zákazníků.“
Nová podoba značky TIMOCOM byla oficiálně poprvé představena na veletrhu IAA Nutzfahrzeuge 2018 v hale 13 na stánku C29. Návštěvníci předního německého veletrhu se zde dozví všechny detaily o nové strategii TIMOCOM a mohou se informovat o mnoha možnostech chytrého logistického systému.
Komentáře