Rally Dakar v cíli, spolupráce Inter Cars a Loprais Dakar Teamu na startu

28 ledna 2015, 11:32

Hned po návratu do České republiky se Aleš Loprais, AMBASADOR sítě nezávislých autoservisů Q-SERVICE, zúčastnil exkluzivní tiskové konference, kterou pořádala firma Inter Cars Česká republika.

Skvělý jezdec,  synovec  šestinásobného vítěze Rallye Dakar Karla Lopraise, se s novináři podělil o čerstvé dojmy ze závodu. V konkurenci 60 kamionů a tradičně obtížných podmínkách skončil na vynikajícím 4. místě.  Nikoli ale za volantem Tatrovky, nýbrž v nizozemském závodním týmu s pronajatým kamionem německé značky MAN. Stalo se tak poté, kdy technický komisař odmítl připustit Tatru ke startu.

„Čtvrté místo je skvělý výsledek,“ uvedl Aleš. „Jenže já brambory moc rád nemám. Musím ale vzít v úvahu, že před rallye jsem toho s Manem mnoho nenajezdil.  Pouhých 250 testovacích kilometrů, v dunách přitom vůbec nic.  Cítil jsem, že v rozjezdech etap jsem příliš pomalý. I přesto se před nás dostaly pouze tři posádky silného továrního týmu Kamaz. Proniknout mezi ně je úspěch. Uvědomil jsem si to ve chvíli, když nám ostatní posádky k úspěchu gratulovaly.“ Před mladým závodníkem stojí největší dilema jeho závodní kariéry. Tatra nebo MAN? K Tatře ho poutá citová vazba, MAN nabízí zázemí silného týmu.  Rozhodnout se chce do konce dubna.

Aleš Loprais, ambassador sítě nezávislých autoservisů Q-SERVICE, poděkoval i partnerům, mezi něž patří společnost Inter Cars, pořadatel tiskové konference.  A jeho plány pro Dakar 2016? Má v nich jasno: „Závod dělá konkurence a my musíme patřit k nejlepším!“

 INSTAFOREX LOPRAIS TEAM
"Jsme v cíli! Soutěž jsme nakonec dokončili na nepopulárním čtvrtém, bramborovém místě. Brousili jsme si zuby až do poslední etapy na podium, ale i letos jsme zůstali těsně pod ním. Utěšuje nás ale fakt, že před námi skončili pouze tři jezdci špičkového továrního týmu KAMAZ. Celý tým během soutěže ukázal, že je v současné době suverénně nejlepší, s nejlepší technikou a fungujícím zázemím. Také nemohu opomenout vyježděnost všech jejich jezdců, a proto si myslím, že naše umístění jako prvního netovárního týmu, není tak špatné.

Tímto chci poděkovat celému týmu VEKY za perfektně odvedenou práci a mým partnerům v posádce našeho kamionu za výdrž a bojové nasazení.

Soutěže jsme se zúčastnili hlavně díky našim sponzorům a partnerům, kterými jsou: INSTAFOREX, AGEL, BUDWEISER, INTER CARS, GO4GAMES, ENERGY DRINK 69 a ostatní.

Děkujeme také všem našim věrným fanouškům za veškeré ohlasy směrem k našemu týmu. Velice si Vaší podpory vážíme a jsme za ni vděčni.

DAKAR 2015 se stává minulostí, ať žije DAKAR 2016!!!"

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!