Poselství výstavy AUTODÍLNA

, 21 srpna 2013, 20:25

Jaké je poselství výstavy Autodílna a proč by pro Vás měla být účast na výstavě zajímavá, Vám prozradí Jaromír Martinec – šéfredaktor časopisu AutoEXPERT, který je organizátorem této výstavy.

Na základě komunikace s mnohými z Vás pokládáme za důležité jasně ještě jednou vyjádřit, jaké je poselství výstavy Autodílna a jaká je naše argumentace, proč by pro Vás měla být účast zajímavá:

– Je naprosto jasné, že v budoucnu bude na autooravny vyvíjen čím dál větší tlak pokud jde o úroveň vzdělání, schopnosti práce s diagnostikou, investic do vybavení, ekologický aspekt podnikání atd. Ten tlak je zde už nyní, ale budoucnost bude ještě o dost náročnější. Jsme přesvědčeni, že určitá část dílen vývoj neustojí a opustí trh, popř. se bude pohybovat v zóně šedé ekonomiky. Takové subjekty ale nejsou z obchodního hlediska dlouhodobě zajímavé. 

– Naopak – pro dílny, které chtějí do budoucna přežít, my začínáme budovat koncept Autodílna. Spíše než výstava v klasickém slova smyslu, je to platforma pro lidi z autoopravárenské branže (značkové i neznačkové), kteří chtějí úspěšně projít nevyhnutelným očistným procesem a v oboru dále podnikat. Stojíme na počátku běhu na dlouhou trať, není to jednorázová záležitost.

– Cílem výstavy tedy bude ukázat lidem z oboru, kde je budoucnost a jak musejí k sobě samým přistupovat, aby přežili. Není to tedy pouhá „výstava železa“, ale prostor, kde bude velká část výstavních expozic interaktivních, na mnoha expozicích a v konferenčním sále budou probíhat odborné přednášky, každý den pak proběhne jedna velká panelová diskuse na dané téma, atd. Podrobný popis konceptu a doprovodného programu najdete zde (program se dále zpřesňuje, toto je původní nástřel): http://www.motofocus.cz/novinky/3653,autodilna-novy-veletrh-pro-profesionaly-v-autoopravarenstvi

– Takto chceme (a komunikujeme), aby sami vystavovatelé pojali svoji prezentaci. Aby ukázali, co mohou autoopravnám nabídnout pro jejich přežití a úspěšný rozvoj – ať už je to oblast diagnostiky, servisních konceptů, vzdělávání, atd. Aby ukázali svoji kompetenci a důvody, proč právě s nimi má smysl do budoucna spolupracovat.

– Z tohoto úhlu pohledu my vystavovatele vyzýváme a nabízíme:
          – Aby jejich expozice byly co nejvíce interaktivní.
          – Aby se zúčastnili odborného programu formou přednášek
          – Aby se účastnili diskusních fór.

Jaromír Martinec
AutoEXPERT

Komentáře

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!