Držáky motoru Meyle si odbyly svůj debut v seriálu FIA European Truck Racing

, 10 června 2016, 14:47

Firma Wulf Gaertner Autoparts dodává na nezávislý trh s náhradními díly své výrobky Meyle a Meyle-HD pro užitková vozidla. Komplexní nabídka produktů zahrnuje také asi 50 druhů držáků motoru. Nynější debut na závodní dráze svědčí o kvalitě držáků motoru Meyle.

FIA European Truck Racing Championship na konci dubna konečně odstartovala svoji sezónu 2016, a to i s držáky motoru Meyle v sestavě. Meyle využívá na svém závodním tahači tým Tankpool24. "Provozní podmínky v automobilových závodech jsou extrémně náročné, kdy je nezbytné použití extrémně odolných dílů," říká Norbert Kiss, úřadující mistr Evropy a jeden ze zkušených jezdců týmu. "V předchozích závodních sezónách nás brzdové kotouče a destičky Meyle již přesvědčily o své kvalitě a nyní držáky motoru Meyle na nás zapůsobily stejně vysokou kvalitou," vysvětluje André Kursim, druhý jezdec týmu.

"Jako partneři v oblasti technologií průběžně komunikují naši vývojoví inženýři s techniky týmu, což nám umožňuje testovat držáky Meyle v tvrdých závodních podmínkách," říká Sven Nielsen, vedoucí oddělení strategického rozvoje produktů Meyle. "Tyto poznatky jsou ihned aplikovány do procesu vývoje držáků motorů Meyle," říká Nielsen, který popisuje výhody této oboustranné výměny znalostí. To umožňuje inženýrům Meyle kontrolu materiálu za extrémních podmínek a výsledky bádání pak přenést do praxe, čímž dochází k neustálému zlepšování. "Samozřejmě, že i naši zákazníci těží z technických odborných znalostí získaných v závodních podmínkách. Koneckonců, závodnímu týmu dodáváme stejné držáky motoru, jaké prodáváme našim běžným zákazníkům z našeho skladu – není mezi nimi absolutně žádný rozdíl," pokračuje Nielsen.

Pro výrobu držáků motoru Meyle se používají pouze ty nejlepší materiály, aby vydržely i ty nejnáročnější podmínky. Firma Meyle nabízí pro nákladní automobily možnost řešení oprav u těchto produktových skupin: podvozek a řízení, odpružení a tlumení, chlazení a brzdové díly.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!