Rubikon PR pracuje pro divizi lehkých užitkových vozidel značky OPEL

, 28 května 2014, 8:44

Agentura Rubikon PR zvítězila v tendru na zajištění PR služeb pro značku OPEL – LUV (Lehká užitková vozidla). Rubikon PR se v rámci komunikace zaměří nejen na produktovou, ale také korporátní komunikaci.

“Vybrali jsme si Rubikon PR kvůli kreativním nápadům, které nás v průběhu výběrového řízení nejvíce oslovily. Našim cílem v rámci spolupráce s agenturou je přiblížit veřejnosti lehká užitková vozidla Opel nejen jako vhodné pomocníky pro živnostníky a podnikatele, ale také pro sportovce, páry, či rodiny s dětmi,” vysvětluje Mikuláš Ivaško, LCV Brand Manager pro Českou a Slovenskou republiku.

“Opel patří na českém trhu mezi velmi silné a viditelné značky. Z výběrového řízení, které bylo velmi náročné, si odnášíme pocit, že budeme spolupracovat s progresivní značkou, což v oblasti auto-moto klientů vždy neplatí. Zadáním pro nás je oslovovat především nové cílové skupiny. Zároveň se zaměříme na posílení korporátní image divize lehkých užitkových vozidel OPEL,”  říká Šimon Rákosník, Managing Partner Rubikon PR.

O Opel LUV se bude starat Patricie Petruccová, specialistka na technologické klienty Rubikon PR.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!