Volvo Trucks v České republice získává ocenění Superbrands 2014

, 9 ledna 2014, 12:05

Superbrands je nejuznávanějším celosvětově fungujícím programem hodnocení obchodních značek. Hodnocení a nominace značek na ceny Superbrands probíhá na základě identických kritérií dnes již téměř v 90 zemích světa včetně České republiky. Odborná porota Business Superbrands Česká republika ocenila značku Volvo Trucks.

Superbrands je nejuznávanější nezávislou autoritou na světě v oblasti hodnocení a odměňování obchodních značek. Již téměř 20 let identifikuje organizace Superbrands nejlepší z nejlepších značek konkrétních zemí.  V každém z téměř 90 zúčastněných států  na základě sjednocených kritérií a metod dosáhnou značky získaním titulu Supebrands speciálního postavení, které je uznáním jejich vynikajícího postavení na trhu.

Udělení ocenění Superbrands předchází důkladné výběrové řízení. Ocenění Superbrands nelze získat tím, že se jednotlivé značky přihlásí do programu Superbrands. Z tohoto důvodu vycházejí organizátoři při nominaci relevantních značek z databáze všech registrovaných obchodních trade-mark značek, kterou pro tento účel uvolní český patentový úřad (Úřad průmyslového vlastnictví). Následnou filtrací společností Bisnode, předního světového poskytovatele obchodních informací, se vytvoří seznam nominovaných kandidátů. Dalším krokem je spotřebitelský průzkum, jeden z nejdůležitějších prvků výběrového řízení. Prostřednictvím celostátního průzkumu GfK Czech na základě známosti a obliby se výběr zúží na seznam semifinalistů. Konečné slovo o udělení titulu Superbrands v daném roce má odborná komise Brand Council složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu hodnotí značky podle předem daných kritérií, jakými jsou známost, budování brandu, akceptace inovace či prestiž.

Poprvé v letošním roce týmy odborníků hodnotili kromě obchodních značek dostupných spotřebitelům (B2C) také značky provozované mezi obchodními společnostmi (B2B).

Zatímco první z nich jsou všeobecně známé a spotřebitelé se s nimi den co den setkávají v maloobchodním sektoru, jsou podnikatelské značky důležitými hráči ve specializovaných odvětvích průmyslu, zemědělství a obchodu. Spotřebitelské a podnikatelské Superbrands 2014 představují nejlepší značky jednotlivých sektorů.

Mezinárodní síť Superbrands
Angola • Argentina • Australia • Austria • Azerbaijan • Bahrain • Bangladesh •Belgium • Bosnia & Herzegovina • Brazil • Bulgaria • Cambodia • Canada • Chile • China • Colombia • Croatia • Czech Republic • Denmark • Dominican Republic • Ecuador • Egypt • Estonia • Finland • France • Germany • Ghana • Greece • Guatemala • Honduras • Hong Kong • Hungary • Iceland • India • Indonesia • Israel • Italy • Japan • Jordan • Kazakhstan • Kenya • Kosovo • Kuwait • Latvia • Lebanon • Lithuania • Luxembourg • Macedonia • Malaysia • Maldives • Malta • Mauritius • Mexico • Morocco • Mozambique • Netherlands • New Zealand • Nigeria • Norway • Oman • Pakistan • Panama • Philippines • Poland • Portugal • Republic of Korea • Romania • Russian Federation • Saudi Arabia • Serbia • Singapore • Slovakia • Slovenia • South Africa • Spain • Sri Lanka • Sweden • Switzerland • Taiwan • Tanzania • Thailand • Turkey • Uganda • United Arab Emirates • United Kingdom • United States of America • Uruguay • Vietnam
 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!