Skupina Volvo zavádí v České republice společnou síť pro Volvo Trucks a Renault Trucks

18 března 2013, 22:45

Na konci loňského roku zahájila skupina Volvo revizi své prodejní a servisní sítě Volvo Trucks a Renault Trucks v Evropě s cílem zlepšit hustotu servisní sítě a kvalitu služeb pro zákazníky v jednotlivých zemích. Síť Volvo Trucks a Renault Trucks v České republice byla součástí této revize, na jejímž základě bylo rozhodnuto o jejich sloučení s účinností od 15. března 2013.

V předchozí struktuře skupiny Volvo v Evropě fungovaly dvě samostatné sítě pro Volvo Trucks a Renault Trucks. V zemích, kde mají obě značky silné postavení na trhu, bude toto uspořádání zachováno. Na trzích, kde jedna nebo obě značky nemají dostatečně silné postavení, vidí skupina Volvo příležitost v jejich integraci. To zákazníkům přinese výhody v podobě silnější sítě a širší nabídky produktů z jednoho prodejního místa. V České republice bylo rozhodnuto o sloučení aktivit Volvo Trucks a Renault Trucks do jedné integrované sítě, v důsledku čehož došlo i ke sloučení české centrály Volvo Trucks a Renault Trucks do jedné organizace. Každá ze značek má i přes toto sloučení nadále vyhrazený samostatný obchodní tým.

Pan Robert Grozdanovski, dříve generální ředitel Volvo Trucks v České republice, se od 15. března ujímá funkce generálního ředitele Volvo Group Trucks Sales & Marketing v České republice. „Servisní a prodejní síť má velký význam pro zajišťování špičkových služeb pro naše zákazníky,” říká Robert Grozdanovski.„Provedením této změny zvýšíme hustotu servisní sítě v České republice a tím dosáhneme lepší kvality služeb pro všechny zákazníky. V současné době na integraci usilovně pracujeme a jsem přesvědčen, že v následujících měsících budeme mít další informace. Navíc v červnu představíme naprosto nové modelové řady Renault Trucks, a tím naplno rozvineme potenciál obou značek skupiny Volvo v České republice .“ „Máme ambiciózní plány dalšího rozvoje obou značek a těšíme se na spolupráci, která poskytne širší nabídku produktů a služeb našim zákazníkům.“ dodává.

Informace o skupině Volvo:
Skupina Volvo se od roku 1990, kdy se začala orientovat na nákladní a užitková vozidla, významně rozrostla. Dnes je jedním z nejvýznamnějších světových hráčů na trhu nákladních vozidel, stavebních strojů, autobusů a těžkých dieselových motorů. Uplynulých deset let se neslo ve znamení významných akvizic a snahy o integraci nově získaných společností. Probíhající reorganizace je tedy dalším krokem k tomu zlepšit potenciál značek skupiny Volvo a těžit z výhody postavení velkého hráče na mezinárodním trhu – vše s jasnou orientací na zákazníky a jejich potřeby. Činnosti související s nákladními vozidly přestavují téměř dvě třetiny celkového obratu skupiny Volvo. Cílem je rozvinout kompletní portfolio značek a servisní sítě.

Skupina Volvo vidí velký potenciál ve značce Renault Trucks, která hraje zásadní roli v růstové strategii skupiny. Za posledních pět let skupina Volvo investovala přes 2 miliardy EUR do činnosti Renault Trucks včetně vývoje produktů a s nimi spojených operací. V červnu uvede Renault Trucks zcela nové modelové řady, které posílí pozici značky na trhu.

Nová obchodní struktura posílí podporu zákazníků v Evropě
Nová struktura Volvo Group Trucks má za cíl soustředit se na prodej nákladních vozidel. Rozhodnutí o sloučení nebo zachování samostatné sítě bylo učiněno pro každou zemi zvlášť. V některých zemích zůstávají zachovány zcela oddělené sítě obou značek, v jiných bude fungovat společná síť a v dalších pak kombinace obou variant. Integrací sítí v Severní, Střední a Východní Evropě dojde ke zvýšení hustoty sítě o 30-40% pro Renault Trucks a o 10% pro Volvo Trucks. „Tato změna přinese podstatné zvýšení počtu našich styčných míst se zákazníky, jak pro Renault Trucks, tak Volvo Trucks, což pro ně bude znamenat obrovskou výhodu,“ říká Peter Karlsten, Executive Vice President Volvo Group Trucks, EMEA. Nezávisle na nové variantě uspořádání, přijaté pro konkrétní zemi, budou zároveň zachovány samostatné obchodní týmy Volvo Trucks a Renault Trucks pro každou ze značek, které budou důležité pro zachování jejich silné identity a udržování vztahů se zákazníky.

Změny na trhu Střední a Východní Evropy
Od 1. ledna 2013 začalo fungovat nové obchodní uspořádání Volvo Group Trucks pro Střední a Východní Evropu. Proces reorganizace servisní sítě bude v plném rozsahu dokončen do dvou let.

Tisková zpráva Renault Trucks a Volvo Trucks

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!