ZETOR vyhrál 1. místo v kategorii Průmysl na letošním ročníku České ceny za PR

, 22 června 2016, 10:24

Asociace public relations agentur (APRA) vyhlásila výsledky 11. ročníku oborové soutěže Česká cena za public relations. Představení designového konceptu Zetor by Pininfarina získal v soutěži 1. místo v kategorii Průmysl. Projekt se také umístil na 3. místě v kategorii Business to Business.

ZETOR během roku 2015 uvedl na trh nový designový koncept ZETOR by Pininfarina. Od té doby se zpráva o spolupráci s italským studiem Pininfarina rozšířila po celém světě a o traktoru se dnes hovoří jako o nejvíce „sexy“ zemědělském stroji.

Získaná ocenění nás nesmírně těší. Potvrdilo se tím, že projekt ZETOR by Pininfarina je jedinečným počinem, který nemá na domácí půdě konkurenci. A z reakcí světových médií lze usuzovat, že ani ve světě. Naše práce ziskem oceněním nekončí. Naopak, je to pro nás velký závazek realizovat do budoucna další úspěšné projekty, a rozvíjet tak jedinečnou značku ZETOR. Děkuji všem, kteří se na oceněném projektu podíleli a podporují jej,“ řekla Margaréta Víghová, ředitelka Úseku korporátní komunikace.

Vyhlášení výsledků se uskutečnilo ve středu 15. června v pražské City Tower. Setkání patří k vrcholným událostem PR v České republice. Slavnostního večera se zúčastnilo přes 300 lidí z oboru. Projektů se do České ceny za PR přihlásilo celkem 113 a soutěžilo se ve 22 kategoriích rozdělených do tří okruhů (komunikační disciplíny, oborové kategorie a komunikační nástroje).

Cílem oceněného projektu bylo dosáhnout co největší světové medializace jedinečného designového konceptu traktoru. Představení na mezinárodním veletrhu Agritechnica ve stylu velkých automobilek a upoutávky na koncept ještě před veletrhem přinesly nevídaný mediální ohlas v ČR i v zahraničí – celkem 238 výstupů, mezi nimi např. i na BBC, Daily Mail či Fox News.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!