Pneumatika Goodyear RT-5D součástí originální výbavy nakladače Volvo

12 listopadu 2014, 8:57

Nejnovější OTR (Off-The-Road) pneumatika společnosti Goodyear s označením RT-5D je dodávána jako originální vybavení kolového nakladače Volvo, který je používán v italském mramorovém dole.

Pneumatiky Goodyear RT-5D o rozměru 875/65R33 jsou osazeny na kolovém nakladači Volvo L350F, který je v současné době největším modelem tohoto výrobce s provozní hmotností vozidla dosahující až 56 tun a výkonem motoru 397 kW (540 koňských sil). Provozovatelem těchto strojů je italská společnost IN.GR. A SRL, která se specializuje na těžbu mramoru. V italském lomu je těžen vyhlášený carrarský mramor, který má zářivě bílou barvu a patří mezi nejuznávanější mramory na světě.

„Jsme velice potěšeni, že naše nová pneumatika Goodyear RT-5D byla vybrána k používání na tomto stroji,“ uvedl Octavian Velcan, Managing Director Goodyear OTR EMEA. „Nová RT-5D o rozměru 29.5R25 poskytuje o 25% vyšší nosnost ve srovnání s RT-5C , která byla nabízena až do představení pneumatiky RT-5D, a také zajištuje vyšší komfort a lepší trakci. Tato pneumatika napomáhá našim zákazníkům snižovat jejich celkové náklady díky zvýšení produktivity jejich strojů. Řidičům zároveň zlepšuje pracovní podmínky.“

RT-5D je záběrová OTR pneumatika úrovně 250 (L5), která je určená do obtížných podmínek, jako jsou lomy, skládky, otevřené i podzemí doly a další náročná průmyslová využití. Pneumatika disponuje kostrou s technologií Hi-Stability, která v sobě kombinuje zpevnění a zesílení v oblasti patky, pod běhounem a v oblasti bočnice. Mezi přednosti této pneumatiky patří vylepšené výkonnostní parametry, zvýšená odolnost bočnic proti poškození a jejich minimální deformace.

RT-5D o rozměru 29.5R25  nabízí ve srovnání s pneumatikou RT-5C o 25% vyšší nosnost, což umožnuje vyšší produktivitu pracovních strojů a z toho plynoucí vyšší ziskovost. V současnosti je pneumatika Goodyear RT-5D pro velké kolové nakladače dostupná v rozměrech  29.5R25 a 875/65R33. Další rozměry budou následovat.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!