Dunlop uvádí na trh protektorované verze nejnovější řady silničních nákladních pneumatik

18 května 2016, 8:08

Výsledkem protektorování za tepla Dunlop TreadMax jsou pneumatiky stejně hospodárné a všestranné jako nové; lze je s výhodou využít i pro obnovu předchozí generace pneumatik.

Souběžně s představením zcela nové řady všestranných silničních nákladních pneumatik Dunlop pro jízdu v létě i v zimě a v regionální i dálkové dopravě Dunlop uvádí na trh také prémiovou technologii protektorování nových pneumatik Dunlop SP446 na hnanou nápravu. Protektor Dunlop TreadMax SP446 přitom lze použít nejen na kostry nových SP346 a SP446, ale i na předchozí generaci SP344 a SP444. Nejen noví zákazníci, ale i dopravci, kteří používají nákladní pneumatiky Dunlop již delší dobu, tak mohou těžit ze všech předností, které pneumatiky nové silniční řady přinášejí. Patří mezi ně velká všestrannost, větší kilometrový proběh, nižší spotřeba paliva a parametry zimních pneumatik pro použití v regionální i dálkové dopravě. Pneumatiky splňují všechny požadavky, aby mohly být označeny písmeny M+S a horou s trojitým vrcholem a symbolem sněhové vločky (3-Peak-Mountain-Snowflake; 3PMSF).

Je pro nás velmi významné, že souběžně s uvedením nových pneumatik Dunlop představujeme i jejich verzi pro protektorování za tepla,” řekl Grégory Boucharlat, ředitel společnosti Goodyear Dunlop pro oblast protektorování v Evropě, na Blízkém východě a v Africe. „Náš obecný přístup ke správě pneuhospodářství je takový, že vůbec nerozlišujeme mezi protektorovanými a novými nákladními pneumatikami. Protektorování je klíčem k optimalizaci celkových nákladů dopravců na vlastnictví vozidel. Služba je zásadní součástí profesionální správy pneuhospodářství s cílem snížení provozních nákladů. Díky tomu, že technologii Dunlop TreadMax SP446 lze využít i k protektorování koster předchozích generací pneumatik Dunlop, můžeme dopravcům, kteří hledají vysoce kvalitní protektory, nabídnout ještě jednu velkou výhodu. Při protektorování se používá běhoun stejného dezénu a stejná směs jako u nové Dunlop SP446, takže mohou touto metodou účinně modernizovat své staré pneumatiky a rovnou těžit z vyšší výkonnosti nové řady pneumatik.

Protektorování je zcela zásadní pro zvyšování hospodárnosti provozu vozového parku. Profesionální koncept několika životů pneumatik ‚Multiple Life Concept‘ společnosti Goodyear zahrnuje prořezávání a protektorování a pomáhá dopravcům zvyšovat ziskovost. Umožňuje zvýšit nájezd až o 25%, a to při nákladech nižších o 10% než při pořízení nové sady pneumatik . Při protektorování se navíc spotřebovává méně přírodních zdrojů a materiálu, než při výrobě nových pneumatik, což dále také významně napomáhá ochraně životního prostředí.

Prémiové protektory Dunlop TreadMax za tepla vyrábí přímo Goodyear Dunlop ve svých závodech nákladních protektorů v Riomu (ve Francii) a Wittlichu (v Německu) a používá přitom stejnou technologii a materiály jako při výrobě nových pneumatik. To zaručuje, že jsou ve stejné kvalitě jako nové pneumatiky a poskytují stejné výhody.

Protektory Dunlop TreadMax SP446 jsou zatím na trhu v rozměrech 315/70R22.5 a 315/80R22.5. Rozměr 295/60R22.5 začne být podle plánu dodáván později v průběhu letošního roku a rozměr 315/60R22.5 pak v roce 2017. Protektory Dunlop TreadMax SP246 pro návěsy budou na trhu ještě letos v průběhu roku.

Dopravci, kteří do správy svého pneuhospodářství zařadí protektory TreadMax SP446, nejenže mohou prodloužit efektivní životnost nových pneumatik Dunlop SP346 a SP446, ale mohou také přímo těžit ze všech výhod nové pneumatiky Dunlop SP446 na hnanou nápravu tak, že při protektorování využijí kostry předchozích generací pneumatik Dunlop. Protektory Dunlop TreadMax SP446 jsou tak zásadním předpokladem pro to, aby byly jejich flotily vždy připraveny na jakýkoli další úkol.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!