Rychlostní okruh, terénní okruh, speciální vozovky a extrémně těžké zkušební úseky byly skvělou kulisou též k pravidelnému testování techniky. Odjezd na největší a nejtěžší soutěž světa, pověstný DAKAR se rychle blíží a tak testovací kilometry ještě rychleji nabíhají nejen vozům, ale samozřejmě též jezdcům.
Testování spojené s prezentací partnerům týmu otevřel krátkým přivítáním a osvěžením technické stránky věci člen představenstva a technický ředitel společnosti TATRA TRUCKS a.s. ing. Radomír Smolka.
Poté již celý polygon patřil jezdcům TATRA Buggyra Racing týmu Martinu Kolomému a Karlu Trněnému. Oba piloti předvedli nejen soutěžní techniku T 815 Fat Boy a Tatru Phoenix přímo v akci, ale potěšili pozvané hosty také svým jezdeckým mistrovstvím. Tanec po překážkách zkušebního polygonu ustanovil alespoň základní představu přihlížejících o schopnostech soutěžních speciálů TATRA.
Při pohledu na některé fotografie z testování a prezentačních jízd je více než nasnadě, že soutěžní technika zažívá v takových okamžicích opravdu peklo. Že to všechno vydrží je výsledkem dlouhodobé, pečlivé a odpovědné práce nejen konstruktérů a dělníků naší společnosti, ale též skvěle odvedených náročných úkolů zkušebního oddělení.
Testování soutěžních speciálů je samozřejmě velmi vítaným a příjemným zpestřením dění na zkušebním polygonu TATRA TRUCKS a.s.. Ve skutečnosti ovšem podobnou torturu podstupují dnes a denně jednotlivé modely obchodních řad vozidel TATRA proto, aby naše automobilka dokázala nabídnout svým zákazníkům to nejlepší.
Komentáře