Koronavirus: Oznámení a doporučení distributorů a prodejců

, 17 března 2020, 11:51

Vzhledem k mimořádné situaci podnikají společnosti zabývající se distribucí a prodejem dílů preventivní opatření. Oficiální oznámení o fungování společností naleznete níže (budeme průběžně aktualizovat):

ADIP

Auto Kelly

Vážené zákaznice, Vážení zákazníci,

Činnost autoopravárenství po 16.3. byla Vládou zařazena do výjimky.

Proto naše služby poskytujeme v plném rozsahu, včetně rozvozů k velkoobchodním zákazníkům.

Pokud si jedete vyzvednout zboží na prodejnu nebo jste v kontaktu s našimi kolegy, prosíme Vás o dodržování několika základních pravidel:

• Dodržujte bezpečnou vzdálenost 2 metry
• Dbejte na vzájemnou ohleduplnost: nevstupujte do prodejny bez roušky nebo jiného ochranného prostředku tak, aby byla zakryta ústa a nos
• K pultu přistupujte až po vyzvání
• Plaťte pokud možno kartou, ne bankovkami
• V případě většího počtu zákazníků uvnitř prodejny prosím vyčkejte před prodejnou

Aktuální provozní doba poboček:

Po – Pá od 8 do 17 h, na pobočkách, které mají víkendový prodej, bude otevřeno v so od 8 do 12 h.

Váš tým AK

BPW

Z důvodu ochrany Vás zákazníků, zaměstnanců a jejich rodin, pozastavujeme přímý prodej zboží za účasti zákazníků na našich prodejnách.

Zboží je však možné předem objednat k vyzvednutí ze skladů našich provozoven telefonicky, elektronicky nebo přes e-shop, kdy Vám bude zboží předem připraveno včetně dodacího listu, faktury (dokladu o zaplacení).

Pro více informací, popřípadě pro objednání zboží kontaktujte naše call centrum nebo jednotlivé sklady.

Děkujeme za pochopení.

BPW

Elit CZ

Vážení zákazníci,

činnost autoopravárenství od 16. 3. byla Vládou zařazena do výjimky. Autoservisy a dodavatelé dílů mohou poskytovat a zajišťovat služby v této oblasti i po nejnovějším omezení pohybu osob na celém území ČR.

Společnost ELIT CZ, spol. s r.o. funguje nadále bez přerušení provozu a obsluhuje všechny typy zákazníků, jako doposud.
Naše služby poskytujeme v plném rozsahu a zahrnují rovněž rozvozy k velkoobchodním zákazníkům.

Omezujeme však provozní dobu na pobočkách:

Po – Pá 8:00 – 17:00, Sobota 8:00 – 12:00

pobočka Praha – Zličín: Po – Pá 8:00 – 17:00, Sobota 8:00 – 12:00

EMT

Vážení zákazníci.

Z důvodu ochrany zdraví Vašich i našich zaměstnanců Vám doporučujeme objednávat zboží převážně prostřednictvím e-mailu, e-shopu, nebo telefonicky a tím omezit návštěvu pobočky na nezbytně nutnou dobu.

Na prodejnách Vás žádáme o dodržování doporučených preventivních opatření jako je vstup s rouškou a dodržování bezpečné vzdálenosti při komunikaci min. 2m.

Naší snahou je pokračovat v poskytování služeb jako obvykle. Jediným omezením je pozastavení přijímání hotovostních plateb.

Děkujeme za pochopení

EUROPART

Vážení zákazníci,

v tomto období není naším nejdůležitějším úkolem vám dodat kvalitní zboží nebo dobré služby  tak, jak jste zvyklí, ale postarat se maximálně o ochranu vašeho zdraví.
Společnost EUROPART si je toho vědoma,  a přistupuje k situaci velmi  zodpovědně. Řídíme se všeobecnými pravidly a doporučeními, abychom v co největší míře zamezili šíření Covid-19.
I v této složité době se pro vás snažíme zajistit co nejlepší servis, ale rádi bychom vás v reakci na současný stav upozornili na změny, které jsme zavedli:

Důležité body:
1. Práce obchodních zástupců
Aktuálně jsme zastavili návštěvy našich obchodních zástupců u vás. Obchodní zástupci vám jsou  plně k dispozici na e-mailech  a telefonech.
2. Objednávky
K objednání prosím využívejte následujících možností:
1.    Telefon, e-mail, otevírací dobu našich poboček zjistíte na internetových stránkách
2.    On-line obchod EWOS funguje
3. Vyzvedávání na pobočkách
Chtěli bychom vás požádat, abyste co nejvíce omezili vyzvedávání zboží na pobočkách, přispějete tak k ochraně zdraví svého, a take  našich zaměstnanců.
4. Platby na pobočkách
 Momentálně akceptujeme pouze bezhotovostí platby (platba kartou, faktura).
5. Dodávky
V případech, kdy vám zboží přivezeme  my, budeme se snažit o bezkontaktní dodávku / předávku zboží.

Děkujeme vám za pochopení
Tým EUROPART Vám přeje hodně sil a pevné zdraví

FERDUS

Vážení zákazníci,

jsme tu stále pro Vás, připraveni pomoci Vám s výběrem a dodáním celého našeho sortimentu.

Naše prodejna, e-shop, rozvozy, instalace a servis fungují bez omezení. Pečlivě dbáme na dodržování všech hygienických opatření, abychom chránili naše zákazníky a naše zaměstnance.

Přepravci nás žádají, abyste využili možnosti platby kartou nebo převodem přes platební bránu při objednávání na našem e-shopu.

Provoz autoservisů a pneuservisů byl po 16. 3. 2020 zařazen do výjimky z mimořádných opatření, aby byla zajištěna mobilita nás všech.

Autoservisy, pneuservisy a jejich dodavatelé mohou i nadále poskytovat a zajišťovat služby v této oblasti, tedy i po nejnovějším opatření, kterým je omezení pohybu osob na celém území ČR.

Tým FERDUS

FORD TRUCKS

V souvisloti s aktuální situací oznamujeme, že prodej a servis nákladních vozidel Ford Trucks pokračuje bez zásadních omezení.

Zpracování nabídek – náš obchodní tým vám nabídku připraví, zašle a projedná s vámi přednostně telefonicky příp. pomocí telekonference.

Zapůjčení testovacího vozidla – je možné po předhcozí domluvě a podpisu výpůjční smlouvy s obchodníkem. U smlouvy stačí podepsaná kopie e-mailem. Před výpůjčkou je nutno složit kauci ve výši 10.000 Kč, vzhledem k omezení hotovostního styku prosíme o poukázání kauzce převodem na účet uvedený ve výpůjční smlouvě. Při převzetí a následném předání testovaícho vozidla prosíme o dodržování zásad prevence – používejte ochranné hygienické roušky. Po převzetí jsou vozidla v interiéru desinfikována.

Prodej a předání vozidel – probíhá dle dohody se zákazníkem buď na naší provozovně, nebo na provozovně našich smluvních partnerů za dodržení výše zmíněných hygienických opatření.

Servis vozidel – probíhá dle objednání na naší provozovně nebo na provozovnách smluvních partnerůa, předávající je povinnen dodržrovat pokyny daného servisu a dbát prevence. V případě servisního úkonu u zákazníka nebo na cestě prosíme řidiče, aby při kontaktu se servisními pracovníky používali ochranné roušky.

Věříme, že se situace brzy zlepší a že si budeme moci dát společně s vámi šálek dobré kávy.

Pevné zdraví a mnoho kilometrů bez nehody!

Inter Cars Česká republika

Vážení zákazníci,

na základě usnesení vlády ze dne 15.3. 2020 je od 16.3. 2020 od 0:00 hodin do dne 24.3. 2020 do 6:00 hodin udělena výjimka pro maloobchod pro:

  • opravy silničních vozidel
  • odtahy a odstraňování závad vozidel
  • prodej náhradních dílů

Na základě tohoto usnesení může servis do 30 osob opět realizovat opravy automobilů a INTER CARS bude fungovat bez omezení v oblasti poskytování služeb a distribuce autodílů.
S ohledem na aktuální situaci a maximální ochranu jak Vašeho zdraví, tak i zdraví našich zaměstnanců, Vás žádáme o ohleduplnost při objednávání a převzetí zboží a to:

  • Maximálně pečlivě a přesně identifikovat zboží v objednávce (minimalizovat vratky zboží)
  • Maximálně využít závoz zboží na svou provozovnu a objednávání zboží telefonicky a přes internetový katalog
  • V případě platby v hotovosti upřednostnit platbu platební kartou
  • Minimalizovat osobní kontakt při přejímce objednaného zboží, tak aby byl dodržen odstup minimálně 2 metry

Sledujte naše internetové stránky, kde naleznete veškeré aktuality.
Věříme a přejeme si, abychom společně toto nelehké období zvládli ve zdraví a bylo co nejrychleji za námi.

Váš Inter Cars

SCANIA

Vážení zákazníci,

Z důvodu šíření koronaviru v České republice a velké části Evropy jsme museli přistoupit k zavedení mimořádných opatření.

Scania Czech Republic s.r.o. vynakládá veškeré úsilí tak, abychom zajistili údržbu a opravy vašich vozidel. To znamená, že všechny naše servisy fungují v běžném režimu bez jakýkoliv omezení.

Naši prodejci vozidel a služeb jsou vám i nadále k dispozici a můžete je kontaktovat telefonicky.

Jsme rádi, že vám můžeme poskytnout naše služby, zároveň ale prosím informujte své zaměstnance, zejména řidiče, aby věnovali pozornost bezpečnostním pokynům umístěných na vstupních dveří každého servisu Scania.

S pozdravem,

Scania Czech Republic s.r.o.

SCHÄFER & SÝKORA

Vážení zákazníci,

rádi bychom Vás touto cestou informovali, že všechny naše prodejní pobočky fungují bez omezení a v plném nasazení k Vaší plné spokojenosti.

Vzhledem k mimořádné situaci, která v současné době probíhá, rádi bychom Vás požádali o spolupráci v rámci dodržování našich interních pravidel vyplývající ze současné situace a ochrany Vašeho i našeho zdraví.

Zároveň Vás žádáme o možnost maximálního využívání e-shopu a telefonních aplikací (WhatsApp, Viber) v rámci identifikací či objednávek.

V případě, osobního nákupu či vyzvednutí zboží na prodejní pobočce, dodržujte následující:

  • zákaz vstupu do prodejny bez ochrany obličeje (respirátor, rouška, šátek)
  • dodržujte komunikační vzdálenost 2 m
  • zákaz vstupu do skladu
  • pokud je to možné, upřednostňujeme platbu kartou
  • I když Vás pokaždé velice rádi vidíme, v současné době eliminujte nákup pouze na nutnou dobu.

Děkujeme Vám za dodržování těchto preventivních opatření, která nás mají vzájemně ochránit.

Bližší informace můžete sledovat na našich webových stránkách, kde je aktualizujeme včetně změn v pracovní době na prodejních pobočkách.

Jsme tu i nadále pro Vás a přejme Vám i Vašim rodinám pevné zdraví a pozitivní mysl.

Schäfer & Sýkora

SKARAB

Vážení zákazníci,

z důvodu vyhlášení nouzového stavu vládou ČR z 14. 3. 2020:

  • Velkoobchodní prodej je zachován ve standartní formě pro fyzické a právnické osoby s IČ na prodejně ND v areálu firmy s výjimkou soboty, kdy je nově zavřeno.
  • E-shop je plně v provozu.
  • Rozvoz zboží dopravou Skarab je k dispozici na území ČR
  • Doprava firmou Skarab na Slovensko není umožněna. Pro zásilky musíte využít DPD nebo si poptat vlastního dopravce.

Vzhledem k uvolnění podmínek pro maloobchod v rámci nouzového stavu a možnosti otevřít hobby markety znovu otevíráme naši samoobsluhu za dodržování přísných hygienických podmínek a bezpečnostních opatření.

Z důvodu šíření koronaviru doporučujeme maximalizovat využití služeb našeho e-shopu. Bude to bezpečnější jak pro Vás, tak pro zaměstnance naší firmy. Pokud musíte využít osobního odběru, tak Vás prosíme o dodržování hygienických opatření a omezení kontaktu na co nejkratší dobu.

Děkujeme za pochopení.

Tým Skarab

Svoboda Parts

Vážení zákazníci,

dovolujeme si Vás informovat, že ​VE VŠECH NAŠICH PROVOZOVNÁCH VČETNĚ AUTOSERVISU MÁME OTEVŘENO.

Snažili jsme se však udělat maximální opatření pro Vaši i naši bezpečnost. Žádáme Vás tedy, abyste tato opatření chápali, plně je respektovali a dodržovali.

Děkujeme Vám za Vaši ohleduplnost a podporu.

Top Oil

ZLINER

Vážení obchodní partneři a zákazníci,

v souvislosti s nynější, kritickou situací s virovým onemocněním COVID-19, bychom Vás rádi informovali o chodu naší společnosti.

Prodej autobusů: bez omezení.

Prodej náhradních dílů BUS a TRUCK: bez omezení. Dočasně je pouze zrušen sobotní prodej na pobočce v Kuřimi. Provoz všech provozoven je i nadále zajištěn.

Autosalon Fiat:

Prodej vozidel: dle usnesení vlády ČR je prodejna Fiatu dočasně uzavřena. Naše prodejce můžete kontaktovat jak telefonicky, tak emailem.

Servis vozidel Fiat: otevírací doba je od 07:00 – 15:30 hod. Přijímáme zakázky po předchozí telefonické domluvě.

Prodej náhradních dílů: otevírací doba od 07:00 – 15:30 hod. Prodej bude probíhat po předchozí telefonické domluvě a dle dostupnosti náhradních dílů.

Maloobchod: dle usnesení vlády ČR je prodejna maloobchodu dočasně uzavřena.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!