Společnost DPD opět zvyšuje komfort doručování

1 října 2014, 14:34

Přepravní společnost DPD CZ nově nabízí zákazníkům volbu, kdy si přejí doručit svou zásilku. Nová funkce ve webové aplikaci DPD Kurýr umožňuje vybrat si ve větších městech dodání zásilky v dopoledních, odpoledních nebo večerních hodinách. Jedná se o novinku na českém trhu, kterou DPD zavádí jako první ze zásilkových firem. Koncovým zákazníkům přináší nezávislost a vyšší komfort při doručování. Blíže aplikaci představuje nový reklamní spot s režisérem a hercem Jakubem Kohákem v hlavní roli.

Webová aplikace DPD usnadňuje obousměrnou komunikaci mezi příjemcem zásilky a kurýrem společnosti DPD. Příjemce standardně obdrží od DPD textovou zprávu nebo e-mail s informacemi o zásilce a odkazem do nové aplikace včetně osobního kódu. Přímo z SMS či e-mailu lze pak do aplikace vstoupit. Aplikace je optimalizovaná pro mobilní zařízení, takže její ovládání je pohodlné také z mobilů nebo tabletů.

„Ve webové aplikaci příjemce nalezne detailní přehled o zásilce zahrnující časový interval doručení zásilky, kontakt na kurýra, který mu veze zásilku, výši dobírky nebo možnosti platby,“vysvětluje Ondřej Vaňha, obchodní a marketingový ředitel společnosti DPD. Přes aplikaci si pak zákazníci mohou přizpůsobit doručení svým potřebám. Upravit termín a adresu doručení nebo si změnit doručení kurýrem na osobní odběr v DPD ParcelShopu. „Absolutní novinkou v aplikaci je funkce, díky které si můžou příjemci z větších měst zadat požadavek na dobu doručení v dopoledních, odpoledních nebo večerních hodinách,“ říká Ondřej Vaňha a dodává: „Jsme přesvědčeni, že zákazníci od přepravních firem očekávají flexibilitu a ochotu vyjít vstříc potřebám moderního zaměstnaného člověka, a proto přicházíme s další službou, která zajistí lepší komfort při doručení zásilky.“

Nová aplikace a její praktické funkce jsou představeny v nové reklamní kampani DPD. Ta je postavena na online spotu, ve kterém Jakub Kohák názorně ukazuje, že řízení zásilky s aplikací DPD Kurýr je hračka. Krátké reklamní video je ke zhlédnutí na serverech iDNES.cz, YouTube.com a v reklamní síti Google. Ve formě banerů se objeví na webu Heureka.cz, v reklamní síti Google a Sklik a serverech podporující RTB. Kampaň bude taky komunikována na sociálních sítích. Nový spot a výhody aplikace DPD Kurýr jsou k dispozici na dorucujemeradost.dpd.cz/o-aplikaci-dpd-kuryr.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!