Napsat, projednat a uzavřít zakázku

, 11 května 2016, 10:57

Od listopadu minulého roku je na trhu Business Messenger od TimoCom, který zjednodušuje každodenní obchodní komunikaci více než 110.000 uživatelů největší dopravní platformy v Evropě. Přes tento nový komunikační nástroj byly zaslány již dva miliony zpráv. „Psaní místo telefonování“ – v soukromé sféře stále oblíbenější fenomén tak nezadržitelně proniká i do světa obchodu.

„Ahoj! Od čtvrtka dávají ten nový film. Nezajdeme o víkendu do kina?“ – dotaz raději rychle naťukáme, než abychom dlouho „viseli na drátě“. To v poslední době neplatí jen pro soukromý život a volný čas, ale také pro každodenní obchodní komunikaci i velkých zákazníků. Právě v rychlém světě dopravy je důležitá okamžitá reakce a dostupnost. Z tohoto důvodu zavedl poskytovatel IT služeb pro oblast dopravy na konci listopadu uplynulého roku TimoCom Messenger. Od svého spuštění optimalizuje tento nástroj zákazníkům vyřizování zakázek v rámci burzy nákladů a volných vozů a nabízí mnoho užitečných funkcí. Během prvních čtyř měsíců tak byly přes tento nový komunikační nástroj odeslány již dva miliony zpráv.

TimoCom Messenger – Rychle, bezpečně, jednoduše
S pomocí Business Messenger mohou uživatelé, mají-li zájem o konkrétní nabídku přepravy nebo volného vozu, jedním kliknutím přímo kontaktovat příslušného zadavatele. Výhody tohoto zjednodušení jsou nasnadě: Nabízející okamžitě ví, o kterou z jeho uveřejněných nabídek se jedná, a může ihned reagovat. Tím odpadá složité vysvětlování, které bylo dosud po telefonu zapotřebí. Následně lze průběh konverzace z bezpečnostních důvodů uložit jako PDF soubor nebo vytisknout a použít pro vlastní dokumentaci. Kromě toho si mohou být uživatelé TimoCom Messengeru vždy jistí, že jednají s prověřenými obchodními partnery. Přístup do platformy a ke komunikačnímu nástroji mají výhradně zákazníci TimoCom. Messenger navíc podléhá německému zákonu o telekomunikacích a řídí se přísnými směrnicemi na ochranu údajů. Patří sem například to, že všechny odeslané zprávy jsou zasílány kódovaně, takže do zapsaných dialogů nelze nahlédnout. Další výhodou je funkce synchronizace na více zařízeních. Při přihlášení na tabletu či chytrém telefonu, tedy mobilním koncovém zařízení, se načtou všechny kontakty a obsahy konverzací. To znamená, že uživatel má přístup do platformy i do Messengeru kdykoliv a odkudkoliv a nezmešká tak žádnou obchodní příležitost. Kromě vyřizování zakázek je důležitým aspektem v přepravě také péče o kontakty. Mimo obchodní komunikaci mohou uživatelé používat také obecný chat a nově kontaktovat vybrané obchodní partnery či udržovat kontakty se stávajícími obchodními partnery.

Uživatelé Messengeru se navíc mohou v tomto roce těšit na nové užitečné funkce: „Využijeme zpětnou vazbu našich zákazníků, abychom funkce nadále smysluplně zlepšovali. To znamená, že se nebudeme zabývat zbytečnostmi, půjde především o komunikaci ke konkrétním zakázkám v rámci burzy. Uživatelé budou mít například brzy možnost ještě lépe spravovat své kontakty.“, říká mluvčí společnosti TimoCom Marcel Frings.

Komentáře

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!