V roce 2015 investovala společnost C.S.CARGO do obnovy vozového parku opět přes 300 milionů korun

25 ledna 2016, 12:43

Česká dopravní a logistická společnost C.S.CARGO nakoupila v roce 2015 kamiony za 300 milionů korun. Nákup 120 nákladních vozidel od společností Volvo, Scania, Mercedes-Benz, DAF či MAN byl největším nákupem vozidel v posledních pěti letech.

Řidiči C.S.CARGO mohou při jízdách po České republice i po Evropě využívat nová vozidla za více než 300 milionů korun. Všechna zakoupená vozidla splňují emisní normy Euro 6 a dosavadní zkušenosti potvrzují snížení provozních nákladů. Kromě 120 tahačů zakoupilo C.S.CARGO i stejný počet návěsů a přívěsů od značek Schmitz, Krone, Wecon a GTS.  

„Současné trvající oživení ekonomiky a tím i nákladní dopravy nám umožňuje každoroční investice do obnovy vozového parku. Od roku 2011 jsme nakoupili více než čtyři stovky tahačů a přibližně stejné množství návěsů a přívěsů. Investice v daném období přesahují částku 1,2 miliardy korun. Naši řidiči a řidičky oceňují možnost jezdit s moderními vozidly. Dostatečná kapacita a ekologičnost vozidel nám zároveň umožňují uspokojit poptávku od našich klientů,“ vysvětluje Aleš Willert, generální ředitel C.S.CARGO.

V současnosti provozuje C.S.CARGO 850 vlastních vozů, přičemž zhruba polovina z nich splňuje nejmodernější emisní normy Euro 5 EEV a Euro 6.

Skupina C.S.CARGO                                                                                                        
Skupina C.S.CARGO aktivně působí prostřednictvím svých dceřiných společností v zemích středoevropského regionu (Česká republika, Slovensko a Polsko) a v Rusku. Patří mezi vedoucí středoevropské subjekty poskytující silniční, leteckou, železniční a námořní dopravu včetně komplexních logistických služeb. Zákaznické portfolio skupiny tvoří přední společnosti řady průmyslových odvětví (automobilový průmysl, potravinářství a nápojářství, stavební průmysl, elektronika a maloobchod a obalový průmysl). Více na www.cscargo.cz  

Tisková zpráva C.S.CARGO

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!