Nedostatek řidičů se v současné době projevuje natolik, že některé dopravní firmy by rády přikoupily nová vozidla, ale protože je nemá kdo řídit, vozidla nekoupí a nabídky přeprav odřeknou. Tento stav pak ve svém důsledku poškozuje celou ekonomiku. Sdružení ČESMAD BOHEMIA, jehož cca 2.000 členů provozuje více než 25.000 vozidel, se snaží na tuto situaci upozornit prostřednictvím billboardové kampaně a řešit podporou nových uchazečů o povolání řidiče.
Generální tajemník Sdružení Vojtěch Hromíř k tomu uvedl: „Uvědomujeme si, že získat patřičné řidičské oprávnění, průkaz profesní způsobilosti a vůbec zjistit, co všechno profese řidiče obnáší, není nijak jednoduché. Nabízíme proto všem zájemcům pomocnou ruku. Naše dceřiná firma Institut silniční dopravy pomůže adeptům řidičského povolání získat všechny potřebné informace. Nabízíme účast na praktických seminářích, na kterých lze získat informace, kde a jak hledat vhodné zaměstnání a samozřejmě následně pomůžeme i se získáním místa u některé z našich členských dopravních firem.“
Kampaň na podporu získání nových řidičů startuje počátkem října na téměř dvou stovkách billboardů po celé České republice. Věříme, že optimistické obrázky Zdeňka Hofmana osloví zájemce o řidičské povolání přijatelnější formou, než jakou na nás útočili politici ve vrcholící předvolební kampani. Jsme rádi, že situaci na trhu práce si uvědomují i výrobci vozidel a naši kampaň finančně podpořili. Poděkování patří firmám DAF Trucks CZ, s.r.o., MAN Truck & Bus Czech Republic s.r.o., RENAULT TRUCKS ČR, s.r.o., Volvo Truck Czech s.r.o., Scania Czech Republic s.r.o., Iveco Czech Republic, a. s. a Mercedes-Benz Česká republika s.r.o., které se do projektu zapojily.
Komentáře