Byl spuštěn "MYVAN" – multimediální platforma v angličtině a němčině, určená obchodníkům a milovníkům nákladních vozidel. Centrum pro výměnu názorů a zkušeností je na www.myvan.com stránky, ale služba je také přístupná na Facebooku, YouTube, Twittru a Flickru. Jeho iniciátorem a správcem je jedno z oddělení Mercedes-Benz Vans.
Na stránkách se objeví novinky nejen ze světa nákladních vozidel, ale i užitečné tipy pro řidiče a obchodníky. Své publikace a komentáře – přímo na webových stránkách nebo prostřednictvím sociálních médií – mohou také uživatelé portálu.
Za tímto účelem byla služba rozdělena do pěti tematických sekcí:
• myNEWS – motoristické novinky, průmyslové inovace, výstavy a akce;
• MyPRODUCT – prezentace nejnovějších modelů, testy a informace;
• myBUSINESS – prodejní čísla, příklady z praxe a poradenství;
• mySPECIAL – nevšední příběhy ze světa nákladních vozidel;
• GET IT done – zábava, příběhy z cest a neobvyklé role nákladních vozidel.
"Naším cílem nejsou jen objektivní informace a zábava, ale také poskytování každodenní pomoci při dopravě. Doufáme, že "MYVAN" se stane mezinárodní platformu pro výměnu zkušeností mezi lidmi z oboru a nadšence " – říká Andreas Burkhart, viceprezident prodeje a marketingu Mercedes-Benz Vans.
Komentáře