Polským stavebním firmám se TATRA PHOENIX představuje na tradičním veletrhu silničního stavitelství AUTOSTRADA-POLSKA 2013 prostřednictvím svých dealerů ASBUD a Firma WANICKI.
Nákladní automobily TATRA patřily v Polsku vždy ke spolehlivým pracantům a ještě dnes lze na mnoha stavbách spatřit historické „osmset patnáctky“. Po několika letech stagnace se automobilka TATRA vrací do Polska s modelem TATRA PHOENIX.
Svou výstavní premiéru zažívá model TATRA PHOENIX v konfiguraci 8×6 (druhá přední náprava je nepoháněná) s třístrannou korbou renomovaného polského výrobce KH-KIPPER. Výhodou konfigurace 8×6 je snížení provozní hmotnosti až o 300 kg a snížení spotřeby pohonných hmot minimálně o 2 litry/100 km. V kombinaci s lehkým kombinovaným pérováním se pohotovostní hmotnost vozidel v provedení sklápěč blíží, nebo je srovnatelná, pohotovostní hmotnosti konkurenčních vozidel v provedení 8×4, což přináší zvýšení produktivity vozidla.
Kromě výše uvedeného vozidla představujeme také standardní, plněpohonné vozidlo TATRA PHOENIX 8×8, které je univerzálním pomocníkem v nejtěžším terénu i na silnici. Také zde je použita korba polského výrobce KH-KIPPER, a to zadní sklápěč.
Firemní návštěvníci budou mít během této výstavy možnost vyzkoušet si vozidla TATRA PHOENIX přímo v terénu. Ve spolupráci s organizátorem veletrhu jsme připravili testovací okruh a také tři předváděcí vozidla – 8×8, 6×6 a ještě jedno vozidlo 6×6, tentokráte s automatizovanou převodovkou AS-Tronic. Automatizovaná převodovka zvyšuje komfort jízdy, ale především zajišťuje chod motoru v optimálních otáčkách, čímž se snižuje spotřeba, a dále chrání spojku a řidičům pomáhá zvládat manipulaci s vozidlem v terénu.
Pro všechny milovníky silných závodních speciálů jsme ve spolupráci s Bonver Dakar Project připravili dárek v podobě účasti dakarského závodního speciálu TATRA 815 4×4 s pilotem Adamem Staňkem.
Komentáře