Aplikace MAN Telematics určená pro chytré telefony získala prestižní ocenění iF Communication Design Award 2013 v kategorii „mobilní aplikace“. Hodnotící komise touto cenou vyznamenává produkty, které na trh přinášejí výjimečně dobrý design.
Aplikace MAN Telematics pro iPhone a iPad dodává logistickým společnostem všechna data, které potřebují pro správu kompletních vozových parků, v obzvláště efektivní, rychlé a kompaktní podobě. Ukazuje přesnou polohu jednotlivých vozidel, a tak poskytuje operátorům kdykoliv okamžitý přehled, která z nich jsou k dispozici.
Aplikace MAN Telematics je efektivním nástrojem pro provozovatele. Umožňuje snižovat náklady na palivo: z každého nákladního vozidla sbírá informace o spotřebě, prostojích, používání retardéru a tempomatu i údaje o provozu s optimálním převodovým stupněm a důsledném využívání kinetické energie soupravy. Nová aplikace obohacuje stávající systém MAN Telematics o mobilní přístup. Uživatel tedy kdykoliv – i mimo pracovní čas – může získat přehled, zda jsou vozidla technicky v pořádku nebo zda řidiči jezdí hospodárně a způsobem, který neohrožuje přepravovaný náklad. Manažéři flotil se na základě těchto informací mohou rozhodnout, která vozidla potřebují servis, a kteří řidiči půjdou na školení. Aplikace umožňuje také zobrazení dat ve formě barevných grafů, které zcela přehledně znázorní, jak hospodárně jezdí jednotlivá vozidla.
Aplikace MAN Telematics poskytuje též komunikační funkce: řidiči a dispečer mohou přímo z aplikace posílat emaily. Aplikace pro iPhone má mimo to také integrovanou funkci telefonu, což umožňuje řidiči přijímat a odesílat hovory bez toho, aby ji muset zavřít. Všechny funkce si může zájemce vyzkoušet prostřednictvím prezentačního módu se simulovanou flotilou. Aplikace je k dispozici v Apple App Store.
Výherci letošních ocenění se představili veřejnosti 22. února 2013 na galavečeru iF Design Awards Night v Mnichově. Od svého vzniku v roce 2004 se iF Communication Design Awards vyprofilovala do jedné z nejdůležitější národní i mezinárodní soutěže. Ocenění vyjadřuje uznání řešením, která uživateli pomáhají díky obzvláště dobře promyšlené komunikaci. Přihlášené produkty jsou hodnoceny dle kritérií, kterými jsou například komunikace přizpůsobená specifické cílové skupině a obsahu, kvalita designu a ergonomie, cenová efektivita, hodnota pro značku a inovativnost.
Komentáře