Nový tester pro diagnostiku řídicích jednotek KTS Truck od společnosti Bosch pro transportéry, nákladní vozidla a autobusy

20 září 2010, 0:00

Speciálně pro potřeby autoservisů užitkových vozidel vyvinul Bosch tester pro diagnostiku řídicích jednotek KTS Truck včetně příslušného balíku softwaru Esitronic pro nákladní vozidla.

Tímto krokem kompletuje Bosch svůj rozsáhlý dodavatelský program diagnostické techniky a náhradních dílů pro užitková vozidla, těžká nákladní vozidla, autobusy a tahače. Nový tester KTS pro diagnostiku řídicích jednotek užitkových vozidel nabízí Bosch ve dvou variantách: Jako KTS-modul (KTS Truck) pro použití se stávajícím dílenským PC nebo laptopem nebo jako kompletní systém KTS 800 Truck s rovněž nově vyvinutou diagnostickou ovládací jednotkou (DCU) v provedení jako robustní tabletové PC.

KTS-modul může být propojen s běžným PC pomocí rádiového Bluetooth spojení třídy 1. Rádiový modul zaručuje bezporuchový datový přenos v dílně až do vzdálenosti 100 metrů. Bez problémů tak překlene větší vzdálenosti, které jsou běžné v opravnách užitkových vozidel z důvodu větší délky vozidel. Do rozsahu dodávky KTS Truck v praktickém přístrojovém kufříku patří Bluetooth adaptér pro použití s PC, která nemají k dispozici vlastní rozhraní Bluetooth. Kromě toho se dodává také diagnostické vedení OBD a sada univerzálního adaptéru. Speciální kabely pro připojení k diagnostice pro další typy užitkových vozidel se dodávají jako zvláštní příslušenství. Se zařízením KTS 800 Truck mají servisy užitkových vozidel k dispozici mobilně použitelný kompletní systém. Nová Diagnostic Control Unit (DCU) – diagnostická ovládací jednotka, která byla koncipována také pro řízení dalších testovacích systémů Bosch, je vybavena 13-palcovou dotekovou obrazovkou a mimořádně robustní skříní s praktickými rukojeťmi. KTS modul pro diagnostiku řídicích jednotek je zde také spojen přes rozhraní Bluetooth s DCU.

Esitronic Truck s nejvyšším pokrytím pro evropská užitková vozidla
Nové testery KTS Truck a KTS 800 Truck pracují s dílenským softwarem Esitronic pro užitková vozidla, který je speciálně vyvinutý právě pro servisy užitkových vozidel. Paket softwaru se vyznačuje vysokým pokrytím evropského trhu běžných užitkových vozidel, nákladních vozidel, tahačů a autobusů. Vedle diagnostiky řídicích jednotek obsahuje Esitronic pro nákladní vozidla také technické informace, jako jsou schémata zapojení, pokyny pro servis a opravy a systémové informace. Kromě toho jsou k dispozici katalogy náhradních dílů včetně dat kooperačního partnera Bosch, tedy firmy ZF Services. Tato data zahrnují servisní informace, návody pro demontáž a montáž pro produkty ZF. Intuitivní obsluha nového Esitronic pro nákladní vozidla vychází z úspěšné koncepce obsluhy diagnostických testerů Bosch KTS 340.

Náhradní díly, diagnostická zařízení, školení a podpora prostřednictvím Hot-line
Stejně jako pro autoservisy osobních vozidel nabízí Bosch také pro servisy užitkových vozidel široký program náhradních dílů v kvalitě pro prvovýbavu a rozsáhlý sortiment diagnostické techniky se systémovou analýzou vozidla, analýzou emisí, podvozku, brzdového systému, systémů pro opravy komponentů vznětových motorů a pneuservis. Kromě toho byla rozšířena nabídka pro servisní školení v Evropě o speciální školení v oblasti techniky užitkových vozidel. Pro podporu při složitých technických problémech mohou servisy užitkových vozidel využívat technickou Hot-line Bosch. Zde servisům radí specialisté, kteří mají rozsáhlé znalosti z praxe a mají také technické know-how společnosti Bosch jako dodavatele systémů z oblasti vývoje a prvovýbavy. Kromě toho lze také s Esitronic pro nákladní vozidla využívat novou on-line diagnostiku. Experti Bosch se připojí u této prémiové služby přes internet přímo k diagnostickému systému v servisu a vedou mechanika krok za krokem ve zkušebním postupu. Bosch bude kromě toho od roku 2011 nabízet rozsáhlý balík služeb speciálně pro volné servisy užitkových vozidel a tyto pakety budou sestávat z dílů, nářadí, dílenského vybavení, školení a technických informací.

 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!