Provozní náklady klesají s použitím aditiv

, 13 července 2016, 7:55

LIQUI MOLY představuje velký potenciál úspor pro provozovatele vozových parků. Čistší motor spotřebuje méně pohonné látky a zapříčiní méně problémů. A přesně o to se starají aditiva značky LIQUI MOLY z Německa. S nimi se dají výrazně snížit provozní náklady vozových parků. To dokazují nejen laboratorní testy, ale i praxe.

Dirk Sauer provozuje spedici v Německu. Jeho nákladní automobily už jezdí s motorovým olejem LIQUI MOLY. A dále chce vyzkoušet aditiva. Zvolil k tomu stacionární motory nákladních automobilů Volvo ze své blokové tepelné elektrárny. Tyto motory běží zčásti 24 hodin denně za maximálního zatížení. „Dokázali jsme snížit spotřebu ze 75 na 72 litrů za hodinu,“ řekl Dirk Sauer. „Šetříme tak cca 2.160 litrů paliva za měsíc. A to je dobré jak pro naši peněženku, tak i pro životní prostředí.

Druhým spořicím efektem jsou snížené náklady na údržbu a kratší doby prostojů. „Kvůli vysokému zatížení motorů jsme museli jednou ročně vyměňovat drahé injektory,“ uvedl Dirk Sauer. „Ale od té doby, co používáme LIQUI MOLY, už se u drahých injektorů neobjevují škody ani poruchy.

Obzvláště pro provozovatele vozových parků se zde nabízí velký potenciál úspor. O čtyři procenta snížená spotřeba představuje roční snížení nákladů na palivo o desítky tisíc eur. V tom jsou již započítané výdaje za aditiva. Navíc odpadají další náklady na opravy a neplánované doby prostojů. Je-li už vozový park starší, anebo pokud kvalita paliva není příliš dobrá, je spořicí efekt dokonce ještě větší.

Jak to funguje? Aditivum Super Diesel značky LIQUI MOLY prospívá motoru hned několika způsoby. Zaprvé čistí vstřikovací systém: Odstraňuje usazeniny z citlivých injektorů a zabraňuje vzniku nových usazenin. Palivo se pak znovu jemně rozprašuje a velmi efektivně spaluje. Zadruhé maže injektory, a prodlužuje tak jejich životnost. Zatřetí zvyšuje cetanové číslo: Tím se zlepšuje vznětlivost paliva a motor běží klidněji a úsporněji. A nakonec začtvrté chrání celý palivový systém před korozí.

Pro provozovatele vozových parků je aditivum Super Diesel k dispozici také ve velkých baleních, v sudech o objemu až 205 litrů, a také jako koncentrát. Tím se snižují náklady na jeden litr a používání aditiva Super Diesel je mimořádně ekonomické. Tímto způsobem je možné používat aditivum také ve vlastní čerpací stanici. Při tankování odpadá zdlouhavá manipulace s dózami. A navíc je zajištěno, že výhody aditiva budou využívat skutečně všechna vlastní vozidla. 

Komentáře

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!