Renault Trucks bude společně se svým dlouholetým zákazníkem společností Luděk Volšička – VOLŠATRANS následujících šest měsíců propagovat na českých a evropských silnicích vítězný návrh soutěže „Navrhni si kamion a proslav se.“
Osvědčený a řadou let prověřený model Renault Premium Route EEV 460 bude po následujících šest měsíců brázdit nejfrekventovanější silnice Čech a Evropy a prezentovat na návěsu vítězný návrh soutěže „Navrhni si kamion a proslav se“. Denně ho bude mít možnost vidět až 70.000 lidí a každý měsíc najede více jak 12.000 kilometrů.
První ročník soutěže „Navrhni si kamion a proslav se“ organizovaný společností ADTRUCKS, s.r.o. byl určen studentům, grafikům, kreativcům ale i fanouškům a jeho cílem bylo zapojit do outdoorové reklamy mladé lidi, kteří mají originální a neotřelý pohled na reklamu a marketing. Ve dvou kategoriích „Propagace tvé vlasti“ a „Produktová reklama“ se utkalo více jak 145 grafických návrhů návěsů. Vítězem kategorie „propagace tvé vlasti“ se stal Michal Novák se soutěžním návrhem „Co Čech to muzikant.“
Vítězný návrh Michala Nováka byl o uplynulém víkendu instalován na návěs Lamberet v areálu Renault Trucks centra v Praze Čestlicích a po celou dobu bude tažen Renault Premium Route EEV 460 nejúspornějším modelem ve své kategorii, který je součástí rozsáhlé flotily společnosti Luděk Volšička – VOLŠATRANS. Přepravovat bude převážně elektroniku, potraviny a spotřební zboží. VOLŠATRANS má ve svém vozovém parku více jak 80 vozidel výhradně značky Renault Trucks od lehkých užitkových vozidel určených pro expresní a kurýrní dopravu malých zásilek až po nákladní vozidla pro vnitrostátní a mezinárodní dopravu různého typu zboží.
Komentáře