Iveco vyráží na veletrh Bauma 2013

12 února 2013, 14:43

Na 30. ročníku mezinárodního veletrhu Bauma 2013 Iveco vystaví vozy reprezentující kompletní řadu řešení terénní přepravy, kterou tato společnost nabízí. Bauma je jedním z největších světových veletrhů věnovaných stavebním a těžebním strojům, vozidlům, vybavení a materiálům. Akce se koná ve dnech 15. – 21. dubna v Mnichově. Výstavní stánek Iveco bude zaujímat 2.500 m² výstavní plochy, na které budou mít návštěvníci příležitost prohlédnout si úplnou řadu vozidel Fiat Industrial.

Vedle stánku společnosti Iveco tu budou i výstavní stánky New Holland Construction a FPT Industrial, které poskytnou další svědectví o vyspělých technologických řešeních, které skupina Fiat Industrial Group nabízí profesionálům ve stavebním a těžebním průmyslu.

Vystavovaná vozidla
Kvidění bude úplná škála terénních vozidel Iveco – od malých dodávek po 18-kolové nákladní vozy, mini rypadlové nakladače i 60-tunové rypadlové nakladače. Každý z těchto vozů prokazuje své výhody přímo na pracovišti – od pohodlí kabiny až po její ergonomiku, flexibilní řešení a schopnost pohybu v náročném a nerovném terénu. Vozidla Astra nabízejí řešení odpovídající těm nejnáročnějším silničním i terénním požadavkům.

Zástupci reprezentující nabídku těžkých a středně těžkých vozidel Iveco na veletrhu Bauma 2013 jsou: New Trakker AT 400 T 45 WT/P – přívěsová nákladní jízdní souprava se zcela renovovanou kabinou, vůz vhodný k nasazení v silniční i terénní přepravě; New Stralis Hi-Way, vůz oceněný jako Nákladní vůz roku 2013 (Truck of the Year 2013), ve verzi tahač Euro VI AS 440S50 T/P; Eurocargo ve verzi tahač 75 “E” a ve verzi 80 “E” a nový Astra Dumper HHD9 8×6 ADT 30m se sklopnou kabinou.

Flexibilní vůz Daily bude k vidění coby zástupce řady lehkých vozidel, a to ve verzi 55S17 DW s převodovkou Sonntag, poskytující různé možnosti pro customizaci přepravních řešení, jakou jsou např. oddělené přepravní skříně.

Využité technologie
Všechny vystavované stroje jsou vybaveny motory FPT Industrial, které jsou vysoce efektivní z hlediska spotřeby a redukce emisí. Jak New Trakker, tak i New Stralis Hi-Way využívají technologii HI-eSCR, která funguje bez využití EGR (recirkulace výfukových plynů) a přináší řadu výhod při využití v terénu na místech těžby, kde motory čelí obtížným úkolům, při kterých se vyžadují mimo jiné např. vyšší otáčky motoru.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!