ZETOR TRACTOR SHOW dorazila do cíle a znovu potvrdila svou úspěšnost

, 2 března 2016, 14:04

ZETOR TRACTOR SHOW má za sebou jubilejní pátou sezonu. 13 evropských států, 69 zastávek a přes 15.000 návštěvníků – takový byl uplynulý ročník ZETOR TRACTOR SHOW. Ojedinělá forma předvádění produktů z portfolia značky ZETOR se tak opět setkala s úspěchem. Široká veřejnost i odborníci si vyzkoušeli práci s traktory přímo na polích a kromě toho také soutěžili o atraktivní ceny. Hlavní výhrou byl zájezd do České republiky spojený s exkurzí do výroby společnosti ZETOR TRACTORS a.s. a návštěva ZETOR GALLERY. Vítězem se stal irský farmář.

ZETOR TRACTOR SHOW odstartovala v dubnu loňského roku. Promo kamion ZETOR společně s dodávkou „FUN VAN“ najeli během osmiměsíční akce celkem 25.699 km. První zastávkou bylo Irsko a postupně show putovala do dalších 12 zemí Evropy. Nově show zavítala do Švýcarska a také Norska. Celkově se na 69 zastávkách ZETOR TRACTORS SHOW sešlo přes 15.000 diváků.

„ZETOR TRACTOR SHOW je jedinečnou akcí, která nám umožňuje představit nejen značku ZETOR a naše novinky široké veřejnosti, ale také seznámit stávající i potenciální zákazníky s vlastnostmi i kvalitou našich strojů. Jsme v osobním kontaktu s účastníky akce, získáváme od nich přímou zpětnou vazbu a můžeme na ni ihned reagovat,“ okomentoval akci Adam Žert, ředitel Úseku prodeje a marketingu.

A s čím měli možnost se návštěvníci v roce 2015 seznámit? Předně se jednalo o novinku loňského roku, dosud nejsilnější šestiválcový traktor v portfoliu značky, ZETOR CRYSTAL. Dále byla představována FORTERRA HD a také u zákazníků tolik oblíbené modelové řady ZETOR MAJOR a ZETOR PROXIMA. Předvádění traktorů na poli s možností vyzkoušet si stroje s agregacemi rovnou při práci bylo možné na většině zastávek. Součástí akce byl i doprovodný program věnovaný bohaté historii značky. Společně s novinkami značky tak cestoval i historický model ZETOR 25.

V rámci celoevropské roadshow probíhala soutěž o zajímavé ceny. Soutěžilo se o letecký zájezd pro dvě osoby do České republiky spojený s exkurzí do výroby a do ZETOR GALLERY. Soutěže se mohl zúčastnit každý návštěvník ZETOR TRACTOR SHOW. Pravidla byla jednoduchá, stačilo jen odpovědět správně na soutěžní otázku – Kolik kilometrů ujel promo kamion během celého ročníku ZETOR TRACTOR SHOW? Vítězem se stal irský farmář Pat Carroll, který se svým tipem 25.500 km nejvíce přiblížil skutečnosti. Deset dalších nejbližších tipů vyhrálo tablet. Další soutěžíci obdrželi propagační předměty. Mimo hlavní soutěže se soutěžilo také na každé jednotlivé zastávce a výherci z různých zemí si tak odnášeli domů nové tablety. Celkem ZETOR rozdal desítky tabletů a stovky hodnotných cen. Všem vítězům gratulujeme!

„Nedoufal jsem, že bych mohl vyhrát. Jsem překvapený a zároveň mě to velmi potěšilo. Těším se, až navštívím závodu a budu si moci prohlédnout výrobu traktorů ZETOR a ZETOR GALLERY,“ okomentoval Pat Carroll moment, kdy se dozvěděl, že je výhercem zájezdu do ZETORU a do České republiky.

Jubilejní ročník je již za námi, ZETOR však nezahálí a připravuje nový ročník oblíbené roadshow. Akce se letos ponese se ve znamení oslav 70. výročí značky ZETOR. Cílem je v atraktivní formě zapojit návštěvníky akce do programu a do probíhajícíh oslav výročí značky. ZETOR TRACTOR SHOW odstartuje v květnu v České republice.

„Změna průběhu konání ZETOR TRACTOR SHOW vychází z přání zákazníků. Ti se mimo testování traktorů také rádi baví a oceňují doprovodný program a soutěže. Vyslyšeli jsme tato přání a naším letošním cílem je netříštit ZETOR TRACTOR SHOW na více zastávek v rámci jedné země, ale uspořádat event, který bude bohatší na program a zároveň zachová hlavní myšlenku, tedy možnost testovat produkty naší značky. V současné době jednáme s partnery o termínech a místech jednotlivých zastávek.“ doplňuje Adam Žert, ředitel Úseku prodeje a marketingu.

Historie ZETOR TRACTOR SHOW se začala psát v roce 2011 v rámci oslav 65. výročí značky ZETOR. Smyslem akce bylo a je umožnit zákazníkům a fanouškům blíže se seznámit s produktovými novinkami a umožnit jim otestovat si traktory ZETOR přímo při práci. Díky přímému kontaktu se zákazníky získává značka okamžitou zpětnou vazbu a reakce, které jsou tolik důležité pro určování směru vývoje značky. Zákazník je pro společnost na prvním místě. V rámci zábavného programu je připravená vždy řada doprovodných aktivit. Za celou dobu své historie ZETOR TRACTORS SHOW zavítala do 20 evropských států, realizovala celkem 312 zastávek a celkově ji navštívilo přes 51.000 návštěvníků.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!