První exkluzivní MAN TGX PerformanceLine má svého majitele

7 června 2017, 10:38

Vozidlo číslo 001 ze speciální edice dostala společnost BFS (Business Fleet Services), divize Stegmaier Group zaměřená na pronájem nákladních vozidel.

Koncem dubna v mnichovském zákaznickém centru Truck Forum nachystali MAN TGX PerformanceLine s číslem 001 pro prvního majitele. Klíče od luxusního tahače, který osobně předával Heinz-Jürgen Löw, ředitel pro prodej a marketing v MAN Truck & Bus, si převzal Hermann Stegmaier, ředitel Stegmaier Group.

Edice MAN PerformanceLine je exkluzivní verze vlajkové lodi TGX D38 s nejvýkonnějším motorem (471 kW/640 k). Vyznačuje se speciálními prvky vnějšího i vnitřního designu, což z něj činí vskutku výjimečný silniční tahač: spodek karoserie lemují lišty z leštěné nerezové oceli s integrovanými obrysovými LED světly, střeše dominuje rampa se čtyřmi halogenovými dálkovými reflektory a sluneční clona, nechybí fanfáry; kryty vnějších zrcátek jsou v antracitové barvě a dveře zdobí plaketa s logem exkluzivní série.

Kožený multifunkční volant a sedadla nejvyšší třídy s čalouněním kůže/alcantara s kontrastním modrým prošíváním, modré záclonky i bezpečnostní pásy, reliéf lva na opěrkách hlavy, špičkový audio systém s navigací MAN Media Truck Advanced a množstvím funkcí – to vše spolu s dalšími nadstandardními prvky zvýrazňuje luxusní kvalitu interiéru.

Související články

První MAN TGE sjel z výrobní linky
První MAN TGE sjel z výrobní linky

Měsíc po startu prodeje sjel z výrobní linky nově postavené továrny v polském městě Wrzesnia první MAN TGE sériové produkce. Je to dodávkové vozidlo stříbrné barvy, které má výrobní číslo VIN končící dvojčíslím 01.

První vyrobený MAN TGX EfficientLine 3 byl předán
První vyrobený MAN TGX EfficientLine 3 byl předán

V lednu 2017 společnost Spedition Hillert pořídila další čtyři vozidla TGX 18.460, mezi nimiž byl i první vyrobený TGX EfficientLine 3 a také 500. vozidlo značky MAN ve flotile firmy. Tři čtvrtiny z 96 vozidel MAN ve vozovém parku Spedition Hillert tvoří tahače návěsů v konfiguraci EfficientLine první a druhé generace. Služby, které nabízí MAN, […]

MAN Lion’s Coach není jen elegantní karoserie
MAN Lion’s Coach není jen elegantní karoserie

Norma ECE R66.02, která stanovuje odolnost konstrukce při převrácení autobusů a autokarů, a která vstoupila v platnost v říjnu 2017, byla normou pro modernizaci autobusu MAN Lion’s Coach. Nejde však pouze o zpevnění vlastního skeletu. Nový Lion’s Coach bude oficiálně představen na podzimním mezinárodním veletrhu Busworld 2017.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!