V lednu 2017 společnost Spedition Hillert pořídila další čtyři vozidla TGX 18.460, mezi nimiž byl i první vyrobený TGX EfficientLine 3 a také 500. vozidlo značky MAN ve flotile firmy. Tři čtvrtiny z 96 vozidel MAN ve vozovém parku Spedition Hillert tvoří tahače návěsů v konfiguraci EfficientLine první a druhé generace. Služby, které nabízí MAN, například MAN Telematics, školení řidičů MAN ProfiDrive nebo Connected CoDriver, optimalizují ekonomickou efektivitu společnosti.
Na veletrhu nákladních a užitkových vozidel IAA 2016 předvedl MAN devět vozidel modelového roku 2017 včetně 3. generace TGX EfficientLine, která reprezentuje zdokonalenou efektivitu dopravy. Dirk Pelster, výkonný ředitel společnosti Spedition Hillert, je přesvědčen, že vozidla MAN jsou odpovědí na náročné úkoly v tomto odvětví dopravy: “Efektivita, udržitelnost, ochrana životního prostředí a snižování spotřeby motorové nafty, to jsou pro nás důležité záležitosti. Po pozitivních zkušenostech s předcházejícími modely MAN jsme přesvědčeni, že s modelem TGX EfficientLine 3 budeme spokojeni. Pro nás je to nejhospodárnější vozidlo na trhu.”
Dennis Wirtz, manažer vozového parku ve společnosti Spedition Hillert, vidí jasný potenciál úspor i ve službách, které nabízí MAN: “Školení řidičů instruktory MAN ProfiDrive nám přinesly úspory paliva okolo 5 %. Výsledkem individuálního školení řidičů prostřednictvím MAN Connected CoDriver jsou excelentní hodnoty spotřeby. Navíc velmi užitečný pro vyhodnocování ekonomické účinnosti či správu flotily vozidel je MAN Telematics.” Dopravce se na tento nástroj spoléhá od roku 2002, kdy ho MAN představil a i dnes je jím vybavených všech 96 vozidel.
Vraťme se do roku 2010: tehdy MAN sloganem Důsledně efektivní přislíbil zvýšit hospodárnost svých produktů, aby dopravcům vylepšil celkové náklady vyplývající z vlastnění vozidla (TCO). V roce 2011 představil jízdní soupravy s tahačem TGX EfficientLine, poté tento produkt průběžně vyvíjel a loni na IAA 2016 prezentoval jeho třetí generaci. Motor MAN D26 se systémem vstřikování typu Common Rail s velkým točivým momentem, vylepšená aerodynamika a kombinace elektronických asistenčních systémů EfficientCruise a EfficientRoll podporujících úsporný provoz – to vše jsou atributy, díky kterým je EfficientLine 3 ještě výkonnější, ale současně i ekonomičtější než jeho předchůdce. Produkce vozů modelového roku 2017 s novými řešeními exteriéru i interiéru a hnacím traktem emisní třídy Euro VI se začala ve výrobních závodech MAN v lednu.
Komentáře