TimoCom představí na IAA novou strategii a identitu značky

, 24 srpna 2018, 14:54

Společnost TimoCom se představí na veletrhu IAA Nutzfahrzeuge 2018 v Hannoveru se zásadně přepracovanou firemní identitou a novými IT řešeními. Ta umožní uživatelům lepší viditelnost a propojení v rámci celého dopravního řetězce.

Digitální transformace jako nová rutina

TimoCom představí na IAA novou strategii a identitu značky„Virtuální řešení se již dávno stala motorem světa dopravy“, říká Gunnar Gburek (TimoCom Company Spokesman) před konáním nejvýznamnějšího veletrhu v oblasti mobility, dopravy a logistiky. Podle Gbureka je dnes již mnoho kroků v logistickém procesním řetězci digitalizováno – od navázání obchodního kontaktu až po vystavení dodacího listu. „Nyní se zabýváme dalším vývojovým stupněm a nastavujeme milníky pro všední den v logistice budoucnosti, kde digitální transformace již nebude novým projektem, nýbrž každodenní rutinou“, říká Gburek.

„Poskytujeme pomoc a podporu firmám, které chtějí s TimoCom využívat digitalizaci chytře, jednoduše a bezpečně“, vysvětluje Gburek.

Více než dvě desetiletí po založení IT firmy z Erkrathu, která se známou stala díky své burze nákladů, se TimoCom postupně vyvinul v systémového poskytovatele pro digitální řízení a realizaci přeprav v nákladní silniční dopravě. „Poskytujeme pomoc a podporu firmám, které chtějí s TimoCom využívat digitalizaci chytře, jednoduše a bezpečně“, vysvětluje Gburek.

Inovativní propojování datových a přepravních proudů

Díky až 750.000 mezinárodních nabídek přeprav a volných vozů denně a více než 100.000 sledovatelných nákladních vozů nabízí TimoCom nejen přístup na největší dopravní burzu v celé Evropě, nýbrž také výhody propojení v rámci jedinečné logistické komunity.

Na veletrhu IAA (hala 13/stánek C29) budou mít premiéru inovativní logistické aplikace a vylepšená řešení, s jejichž pomocí lze novým způsobem propojit reálné a virtuální světy prostřednictvím datových a přepravních toků. TimoCom v Hannoveru vůbec poprvé veřejnosti představí firemní logo a celkovou firemní identitu v novém designu.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!