DB Schenker Logistics posiluje svoji pozici v e-commerce

, 11 června 2015, 8:43

DB Schenker Logistics začal jako první světový poskytovatel 3PL logistiky využívat technologii CarryPick. Automaticky řízené vozíky určené pro bezobslužnou přepravu nákladu po vyznačené trase mají firmě pomoci k posílení pozice v e-commerce logistice.

Roboti a automatizované balení zásilek radikálně mění způsob, jakým společnost zpracovává online objednávky. Technologie CarryPick je součástí Swisslog Click&Pick® e-commerce portfolia. Aktuálně ji v kombinaci s integrovanou balíkovou přepravou využívá Lekmer.com, jeden z největších skandinávských online prodejců hraček. Jádrem tohoto řešení jsou automaticky navádění roboti, kteří přiváží pojízdné regály na třídící linky.

“CarryPick je nový přírůstek do naší e-commerce strategie. Skvěle doplňuje již zavedená řešení pro dedikované e-commerce zákazníky a komplexní logistické operace, které úspěšně nabízíme a řídíme pro nejrenomovanější světové značky v oblasti elektroniky a spotřebního zboží,” říká Tim March, manažer logistiky pro spotřební průmysl ve společnosti DB Schenker. “Rádi bychom využili technologii CarryPick na vybraných světových trzích pro zákazníky s velkým online byznysem. Ti totiž vyžadují rychlejší zpracování objednávek a výrazné zlepšení poměru produktivity a efektivity v rámci snižování operačních nákladů,” dodává March.

Kromě zpracování online objednávek se DB Schenker ve svém e-commerce portfoliu zaměřuje také na reverzní (zpětnou) logistiku s ohledem na mnohem větší množství vrácených online objednávek v porovnání s kamennými prodejnami, a další řešení pro e-shopy a jejich zákaznický servis.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!