MAN ProfiDrive: nový program školení s názvem „Specifický sektor“

31 ledna 2017, 15:33

S novým školícím programem je nyní služba MAN ProfiDrive více, než kdy jindy zaměřena na splnění individuálních požadavků zákazníků. Nové školení s označením „Specifický sektor“ bylo vyvinuto ve spolupráci se zákazníky a je adresně zaměřeno jak na ekonomiku provozu, bezpečnost jízdy tak na zajištění samotného nákladu u jednotlivých druhů přepravy.

1

MAN ProfiDrive vyvinul školící program zaměřený na specifické potřeby přepravy tzv. “krátkého dříví“ společně s manažery dopravní společnosti UPM, jednoho z největších výrobců papíru v Evropě. Své zkušenosti a rady do školících modulů přidali též specialisti výrobce hydraulických jeřábů Palfinger a dodavatele přepravních systémů ExTe.

MAN ProfiDrive a UPM vyvinuli vlastní školící program zaměřený speciálně na přepravu tzv. „krátkého dřeva“, zahrnující modul bezpečné jízdy stejně jako část o tom jak pracovat s hydraulickým nakladačem a správně zabezpečit vlastní náklad. Program školení kompletuje speciální blok věnovaný jízdě mimo upravené cesty, který je náplní jednoho celého dne. Dokonalá znalost nákladu a speciálně jeho vlastní hmotnosti je pro přepravu dřeva zvláště důležitá. Například vlhkost je zcela zásadním faktorem výrazně ovlivňujícím hmotnost převáženého dřeva. Řidiči musí, z tohoto pohledu, dbát především na to, aby se vyvarovali přetěžování vozidel.

2

Většina školení je prováděna při jízdě vlastními vozidly zákazníka, což dále zvyšuje dlouhodobý vzdělávací efekt tréninku. S cílem motivovat řidiče, aby využívali to, co se naučili, vyvinula UPM bonusový systém, který odměňuje vědomé chování vedoucí k bezpečnému provozu. Nový typ školení MAN ProfiDrive „Specifický sektor“ byl pozitivně přijat všemi účastníky.

V budoucnu bude tento nový vzdělávací systém rozšířen i na další odvětví a zákazníky. Principem je pracovat společně se zákazníkem, kombinovat a rozšiřovat stávající MAN ProfiDrive vzdělávací moduly. Nastolit školící platformu, která bude vyrobena přesně na míru individuálním požadavkům specifických druhů přepravy.

S novým vzdělávacím modulem „Specifický sektor“ je portfolio MAN ProfiDrive ještě atraktivnější. MAN ProfiDrive již dnes zahrnuje širokou škálu možností školení, včetně tradičních modulů pro řidiče a manažery flotil vozidel zaměřených na jízdu s nízkou spotřebou paliva, bezpečnost provozu a jízdu mimo upravené silnice a cesty. Včetně modulů určených pro přepravu zboží v cisternách či silech, nadrozměrnou přepravu či modulů, které jsou speciálně přizpůsobeny pro odvětví autobusové přepravy.

Odborníci MAN ProfiDrive také mohou nabídnout své služby řidičům při získání certifikace profesionálního řidiče. MAN ProfiDrive také může poskytnout pomoc při žádostech v rámci vládních dotačních programů, při výběru nejlepších balíčků konstrukčních a servisních opatření či informace o podávání žádostí.

Související články

MAN Tour 2016 – listopadové Brno
MAN Tour 2016 – listopadové Brno

Flotila nových vozidel TG vyrazila za svými zákazníky přes evropský kontinent. Jedním ze zastavení karavany nových vozidel MAN TG bylo i Brno. Právě sem se vozidla přijela představit českým a slovenským zákazníkům, partnerům a zástupcům sdělovacích médií.

DB Schenker a MAN se dohodli na projektu seskupování vozidel – platooningu
DB Schenker a MAN se dohodli na projektu seskupování vozidel – platooningu

Poskytovatel logistických služeb a výrobce nákladních vozidel zahájili spolupráci pro využívání vysoce moderních kamiónů na německé dálnici A9. Strany podepsaly memorandum o spolupráci.

Bezpečná vozidla bez řidičů při údržbě dálnic
Bezpečná vozidla bez řidičů při údržbě dálnic

Údržba silnic a dálnic a její zaměstnanci jsou při práci v terénu vystaveni vysokému riziku nebezpečí. Bezpečná vozidla s výrazným označením a výstražnými systémy jsou konstruována a vybavována tak, aby takové riziko minimalizovala. Přesto jsou tato vozidla stále častěji účastníky vážných dopravních nehod, především typu „náraz do zadní části vozidla“ jiným kolidujícím účastníkem dopravního provozu.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!