Dayco predstavuje nové webové stránky a globální katalog pro Aftermarket

, 14 října 2015, 10:12

Společnost Dayco kompletně přepracovala své webové stránky do podoby moderního a konzistentního designového schématu, symbolizujícího sílu této globální značky.

Jak řekl výkonný ředitel Dayco, John Bohenick, "naše nová webová stránka ještě více potvrzuje svou pozici jednoho z nejdůležitějších komunikačních nástrojů pro naše marketingové plány, prosazování hodnot Dayco a korporátní image a zároveň pro rozvíjení masivní obchodní strategie pro cílové trhy".

Součástí nové stránky Dayco je i online katalog DaycoCatalogue.com pro střední a jižní Ameriku, Evropu, střední východ, Afriku, Indii a Čínu. Katalog byl vytvořen s ohledem na globálnost působení Dayco. Všechny technické informace, včetně montážních pokynů a označení produktových dat, jsou k dispozici v 15 jazycích. Čeština, případně slovenština však chybějí.

"Budeme pokračovat v investicích do naší globální webové strategie na zajištění účinného poskytování informací našim zákazníkům podle jejich potřeb," řekl Brian Wheeler, manažer firemní komunikace Dayco.

Do katalogu se dostanete po kliknutí ZDE.

Komentáře

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!