Systém OptiTrack od společnosti Renault Trucks, který je od dubna 2010 k dispozici pro model Premium Lander, umožňuje dočasné zvýšení tahu. Díky hydraulickým motorům umístěným v přední nápravě je vozidlo schopné vyváznout ze složitých situací při zachování komfortu, užitečného zatížení a nízké spotřeby paliva jako u běžného silničního vozidla. Silnými body přitahující pozornost zákazníků jsou taktéž jednoduchost používání systému OptiTrack a jeho výkony.
Systém OptiTrack, který byl uveden na trh v roce 2010 u Renault Premium Lander tahač 4×2, je nyní k dispozici u podvozků 4×2, 6×2, 6×4 a u tahačů ve verzích 6×4 a 4×2. Tento systém umožňuje prostým stisknutím tlačítka na přístrojové desce dosáhnout dočasného posílení tahu díky dvěma hydraulickým motorům umístěným v nábojích předních kol. Ve spojení s převodovkou Optidriver+ je OptiTrack s pohonem předních nebo zadních kol k dispozici již od rychlosti 0 km/h. Při dosažení rychlosti 25 km/h se systém automaticky odpojí.
„Při objednávání tohoto systému jsem měl vždy na srdci pohodlí mých řidičů, kteří tak mají k dispozici tlačítko k vyřešení obtížných situací, díky němuž nemusí často ani opustit svůj kamion, aby nasadili sněhové řetězy. To představuje významnou úsporu času”, vysvětluje Stéphane Pouzols, ředitel společnosti SLTP, která se zabývá svážením a dodávkami mléka v oblasti Haute-Loire a vlastní dvě nákladní vozidla Premium Lander 4×2 OptiTrack zdolávající trasy v kopcovitém terénu. „Moje vozidla vybavená systémem OptiTrack rovněž spotřebují méně paliva, vlastním i model ve verzi 4×4 a vidím ten rozdíl!“
Prodeje vozidel vybavených systémem OptiTrack od společnosti Renault Trucks vykazují v posledních třech letech neustálý vzestup a zákazníci si jejich služby pochvalují. Díky tomuto systému mají k dispozici vozidlo schopné poradit si ve složitých situacích, přičemž je zachována hodnota užitečného zatížení a spotřeby paliva jako u běžného silničního vozidla. Každý je nadšen jeho účinností, komfortem a jednoduchostí používání.
Stavební řada vozidel Renault Trucks je tvořena modelem Renault Premium Lander, vozidlem s výjimečnou úrovní užitečného zatížení a komfortu pro obsluhu stavenišť, modelem Renault Kerax, poskytujícím maximální hybnost a robustnost pro provádění těch nejnáročnějších prací, a modelem Renault Midlum 4×4, malým vozidelm o celkové hmotnosti 16 tun, ceněným pro svou ovladatelnost v náročných podmínkách stavenišť. V letech 2012 a 2013 se Stavební řada vozidel společnosti Renault Trucks rozrostla o model Premium Lander Tridem 8×4*4, vybavený poslední říditelnou nápravou usnadňující manévrování, a o čtyři nová provedení modelu Premium Landet OptiTrack (podvozek 4×2, 6×2, 6×4 a tahač 6×4). Řada Kerax byla vedle balíčku Kerax Adventure doplněna verzí Kerax XTREM 8×8 splňující ty nejnáročnější požadavky na průchodnost vozidla terénem, která je k dispozici se 24palcovými koly a je homologována pro provoz na běžných silničních komunikacích.
Stavební řada vozidel od společnosti Renault Trucks využívá rovněž sadu řešení Optifuel s její nabídkou technologických nástrojů a služeb zaměřených na trvalé snižování spotřeby paliva a adaptovaných pro potřeby vozidel pro práci na stavbách. V neposlední řadě nabízí společnost Renault Trucks nabídku financování umožňující zákazníkům rozvržení splátek v závislosti na míře využití jejich vozidel.
Komentáře