MAN Lion’s City CNG pro Děčín

, 25 dubna 2018, 11:19

Prvních devět dvanáctimetrových a jeden kloubový autobus o délce osmnáct metrů slavnostně uvedl Dopravní podnik města Děčína do provozu ve středu 11. dubna letošního roku za účasti zástupců města Děčín a společnosti MAN Truck & Bus Czech Republic.

Dopravní podnik města Děčína obnovuje flotilu městských autobusůMotory MAN spalující stlačený zemní plyn, CNG, jsou modernější a z hlediska ochrany životního prostředí bezpečnější a výrazně příznivější alternativou vznětovým motorů. Především v městské dopravě plně vyniknou jejich přednosti, ke kterým počítáme též schopnost plnit nejen nejpřísnější platné, ale též budoucí ještě tvrdší, emisní normy a navíc poskytnout velmi efektivní provoz městských autobusů odrážející se například v nižších provozních nákladech,“ říká k výběru Dopravního podniku města Děčína pan Reinhard Faderl, jednatel a generální ředitel společnosti MAN Truck & Bus Czech Republic.

Do konce tohoto roku obnoví Dopravní podnik města Děčína téměř polovinu své flotily městských autobusů. Plynové autobusy MAN Lion’s City postupně nahradí stávající nejstarší autobusy s naftovými motory. Celková hodnota kontraktu je přes 130 milionů korun, přičemž 85 procent je hrazeno z dotace evropských fondů v rámci programu ITI. Všechna vozidla budou nízkopodlažní a vybavená klimatizací.

Místo pro řidiče je koncipováno se zaměřením na co nejsnadnější obsluhu vozidla a ergonomii

MAN se stal vítězem tendru na dodávku městských autobusů, kterého se zúčastnili celkem čtyři konkurenční výrobci. Jediným kritériem výběru byla pořizovací cena, přičemž součástí dodávky je rovněž vybavení a vyškolení servisu Dopravního podniku města Děčína tak, aby si mohli na vozidlech samostatně provádět údržbu, záruční i pozáruční servis. Zbývající počet autobusů dodá české zastoupení společnosti MAN Truck & Bus, pro které jde o jednu z největších zakázek na taková vozidla, nejpozději do konce srpna 2018,“ říká vedoucí prodeje autobusů ve společnosti MAN Truck & Bus Czech Republic pan Pavel Pospíšil.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!