Společnost KAFKA TRANSPORT a.s. rozšiřuje svůj vozový park o první Iveca

, 26 října 2015, 15:54

Společnost Iveco Czech Republic, a.s. prostřednictvím dealera Auto Future s.r.o. předala na začátku října 2 tahače Stralis společnosti KAFKA TRANSPORT a.s.

Dodaná vozidla jsou ve specifikaci Stralis HI WAY AS440S48 LT v provedení low deck. Vozidla jsou vybavena vysoce účinným motorem Cursor 11 o výkonu 480 hp a točivém momentu 2.250 Nm, který se rozhodujícím způsobem podílí na nízkých nákladech vlastnictví (TCO). Klíčovým prvkem, společným pro všechny motory řady Cursor, je Iveco HI-SCR technologie, která zajišťuje plnění emisní normy Euro VI bez nutnosti recirkulace výfukových plynů (systém EGR) a pouze s pasivní regenerací filtru pevných částic. To umožňuje prodloužení servisních intervalů (150.000 km/18 měsíců), snížení nákladů na údržbu a navíc přispívá ke zvýšení efektivnosti a bezpečnosti, kdy nedochází k časovým prostojům spojených s regenerací, dodatečné spotřebě paliva a zároveň odpadá riziko poškození předmětů v blízkosti vozidla vysokou teplotou při spuštěné nucené aktivní regeneraci. Pro bezpečnost a komfort řidiče jsou vozidla vybavena xenonovými světlomety, lamelovým lůžkem, klimatizovanou sedačkou řidiče, automatickou klimatizací a 50l chladničkou.

„Jsme potěšení tím, že společnost KAFKA TRANSPORT a.s rozšířila svůj vozový park o značku Iveco a věříme, že tato vozidla přispějí k dalším obchodním úspěchům společnosti“, říká obchodní ředitel Iveco Czech Republic Milan Šámal.

KAFKA TRANSPORT a.s.
Společnost se sídlem v Opařanech je předním českým přepravcem, přičemž klade důraz na poskytování komplexních služeb zákazníkům (čerpací stanice, myčka nákladních automobilů, servis nákladních vozidel a návěsů). Na trhu působí již od roku 1991 a specializuje se na vnitrostátní a mezinárodní přepravu zboží do Španělska, Portugalska, Francie a Anglie, kterou zajišťuje prostřednictvím téměř 100 nákladních vozidel.

Tisková zpráva Iveco

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!