Program DAF Transport Efficiency pro autobusy a autokary

, 26 října 2015, 9:28

Při příležitosti veletrhu Busworld Kortrijk, který probíhá od 16. do 21. října, rozšířila společnost DAF působnost svého programu DAF Transport Efficiency také na segment autobusů a autokarů.

Při příležitosti veletrhu Busworld Kortrijk, který probíhá od 16. do 21. října, rozšířila společnost DAF působnost svého programu DAF Transport Efficiency také na segment autobusů a autokarů. Pro dosažení tohoto cíle dodává DAF Components nejen kompletní řadu spolehlivých a hospodárných motorů PACCAR, ale i kompletní balík služeb pro zajištění maximální dostupnosti vozidel v provozu. Zásadní novinkou v nabídce DAF Components je podvozek DAF LF jako základ pro stavbu kompaktních autobusů.

Po desítky let si společnost DAF udržuje přední pozici na mezinárodním trhu autobusů a autokarů jako nezávislý dodavatel motorů. DAF Components dodává kompletní řadu motorů Euro 6. Nejmodernější motory PACCAR MX-13 s výkony od 303 kW/412 k do 375 kW/510 k jsou určeny především pro dálkové autobusy, zatímco nový, lehký, 10,8 litrový motor PACCAR MX-11 nachází uplatnění také v linkových a městských autobusech. V souladu s filozofií DAF Transport Efficiency se oba motory vyznačují nízkou spotřebou paliva, vysokou spolehlivostí a servisními intervaly až 150.000 kilometrů. Přispívají tak k maximální dostupnosti vozidla a minimálním nákladům na ujetý kilometr. To vše platí i pro osvědčené motory, 9,2 litrový PACCAR PR a 12,9litrový PACCAR MX, které jsou dodávány ve verzích emisní normy Euro 3, Euro 4 a Euro 5. 

Novinka: Podvozek LF pro kompaktní autobusy
Novinkou v řadě DAF Components je podvozek pocházející od rozvážkového nákladního vozidla DAF LF, který tvoří ideální základ pro kompaktní autobusy se 30 až 40 místy. Společnost DAF dodává tyto podvozky s rozvory od 4,30 do 5,40 metru a se čtyřválcem PACCAR PX-5 o zdvihovém objemu 4,5 litru a šestiválcem PACCAR PX-7 o zdvihovém objemu 6,7 litru (Euro 6) a s výkony od 112 kW/152 k do 231 kW/314 k. Zákazník může volit mezi manuální nebo automatizovanou převodovkou. Podvozek DAF LF je perfektním základem pro stavbu kompaktních školních autobusů nebo luxusních VIP autobusů. Výrobce autobusů a autokarů Solaris během veletrhu Busworld Kortrijk vystavuje první autobus postavený na základě podvozku LF.

Kompletní servis pro maximální efektivitu dopravy 
Dopravní společnosti, které používají autobusy a autokary vybavené motory PACCAR, se mohou spolehnout na více než 1.000 servisních míst DAF v Evropě i mimo ni, z nichž 200 je autorizováno jako „DAF Coach & Bus dealers“ (dealeři autobusů a autokarů společnosti DAF). Tito dealeři se nacházejí podél hlavních tahů pro dopravu cestujících a jsou plně vybaveni pro poskytování servisu a služeb, které jsou specifické pro autobusy a autokary. Služba International Coach Service společnosti DAF je také připravena k poskytování svých služeb 24 hodin denně. Navíc může zákazník uzavřít smlouvu o servisu a údržbě DAF Multisupport.

DAF Components zahrnuje řadu motorů PACCAR:
Euro 6
PACCAR MX-11 210 – 210 kW / 286 k
PACCAR MX-11 240 – 240 kW / 326 k
PACCAR MX-11 271 – 271 kW / 369 k
PACCAR MX-11 291 – 291 kW / 396 k
PACCAR MX-11 320 – 320 kW / 435 k
PACCAR MX-13 303 – 303 kW / 412 k
PACCAR MX-13 340 – 340 kW / 462 k
PACCAR MX-13 375 – 375 kW / 510 k

Euro 3, Euro 4, Euro 5
PACCAR PR 183 – 183 kW / 249 k
PACCAR PR 228 – 228 kW / 310 k
PACCAR PR 265 – 265 kW / 360 k
PACCAR MX 265 – 265 kW / 360 k
PACCAR MX 300 – 300 kW / 408 k
PACCAR MX 340 – 340 kW / 462 k
PACCAR MX 375 – 375 kW / 510 k

Komentáře

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!