Technická informace SKF -změny v konstrukci napínacích kladek

12 června 2017, 8:16

SKF změnila konstrukci napínací kladky VKM 22380 a VKM 22385. Kladky jsou používány u vozů FIAT Ducato, PEUGEOT Boxer, Jumper, RENAULT Master I/II, Mascott, Trafic, OPEL Movano.

Změněn byl materiál řemenice napínací kladky. Původní z kovu byla nahrazena plastovou a SKF postupně přechází na tuto variantu. Postup montáže je shodný jako u původní konstrukce a výrobek plně odpovídá OE.

Napínací kladka VKM 22380:

Týká se OE čísel:
Napínací kladky této konstrukce jsou použity také ve všech přidružených SKF sadách rozvodového řemene: VKMA 02381, VKMA 02383 a VKMA 02983.

Napínací kladka VKM 22385:
Týká se OE čísel:

Napínací kladky této konstrukce jsou použity také ve všech přidružených SKF sadách rozvodového řemene:

Související články

Technická informace SKF – nová konstrukce kolových ložisek
Technická informace SKF – nová konstrukce kolových ložisek

U kolových ložisek nákladních vozů Renault a Volvo, VKBA 5423, VKBA 5424 a VKBA 5425,  vytvořila společnost SKF novou modifikaci s konkrétními pokyny pro montáž.

Změny v ložiscích SKF pro nákladní vozy
Změny v ložiscích SKF pro nákladní vozy

Společnost SKF provedla změny v ložiscích kol používaných v nákladních vozech Volvo a Renault. V sadách VKBA 5423, VKBA 5424 a VKBA 5425 se nyní nacházejí ložiska s modifikovanou konstrukcí.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!