Změny v ložiscích SKF pro nákladní vozy

, 10 května 2017, 11:11

Společnost SKF provedla změny v ložiscích kol používaných v nákladních vozech Volvo a Renault. V sadách VKBA 5423, VKBA 5424 a VKBA 5425 se nyní nacházejí ložiska s modifikovanou konstrukcí.

Jejich vnější a vnitřní těsnění jsou dodávány jako samostatné součásti a na ložisku se nachází montážní kroužek, který musí být odstraněn až po montáži ložiska na těhlici. Odborníci z SKF doporučují přečíst si montážní návod ještě před samotnou výměnou ložiska. Přístup k návodu lze získat naskenováním QR kódu, který je umístěn na každém balení výrobku SKF. Podrobné technické informace jsou k dispozici také prostřednictvím katalogu TecDoc.

Ložiska jsou dostupná u nezávislých distributorů SKF.

Související články

SKF speciálně pro Iveco
SKF speciálně pro Iveco

SKF dodává pro prvovýrobu ložiska kol s nízkým třením pro nákladní automobily a autobusy značky Iveco.

SKF radí: Při montáži nové poloosy je nutná i výměna spojovacího prvku
SKF radí: Při montáži nové poloosy je nutná i výměna spojovacího prvku

U vozidel VW Multivan V a Transporter V může po výměně poloosy dojít k jejímu předčasnému selhání. Společně s firmou SKF se pokusíme tento problém popsat a poradit, jak mu předejít.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!