Technické rozdíly mezi náboji FAG a OES

7 prosince 2016, 16:23

Ložiska kol FAG s označením 566425.H195 a 566283.01.H195, které se montují ve vozidlech DAF, Renault nebo Volvo, se mohou konstrukčně lišit od  původně použitých ložisek kol.

Výše uvedené FAG RIU( (opravné sady náboje kola) vykazují nepatrné optické rozdíly vůči originálním náhradním dílům. To je podmíněno výrobními postupy a nejedná se o závadu. RIU mají stejné vlastnosti a funkce a mohou být v případě opravy vyměněny bez omezení za originální díl.

Technická charakteristika: U původně použitých ložisek kol jsou dva těsnící kroužky (O-kroužky) v kovovém kroužku. Ten se při montáži nasune přes oba vnitřní kroužky. U opravárenského řešení FAG je použit jeden O-kroužek, který není přidržován kovovým kroužkem, ale je umístěn při montáži mezi oběma polovinami ložiska kola. Toto utěsnění splňuje rovněž všechny vlastnosti relevantní pro toto použití a má pouze jiný konstrukční tvar.

1

Inovativní pojistný kroužek (není zobrazen) použitý společností FAG je již používán v řadě dalších Repair Insert Unit (RIU) a je mimořádně praktický. Z tohoto důvodu se také používá pro toto opravárenské řešení.

Další informace a podrobný návod pro opravu naleznete v brožuře „Servisní kompaktní ložiska FAG“.

Související články

Seznam referencí ložisek FAG pro užitková vozidla
Seznam referencí ložisek FAG pro užitková vozidla

Se společností Schaeffler Vám přinášíme možné řešení oprav různých konstrukčních typů ložisek, kdy lze použít ložiska FAG jako hodnotnou alternativu. Týká se mnoha výrobců užitkových vozidel. FAG nabízí již řadu let inovačních řešení oprav ložisek kol. S těmi řešeními je možné nabídnout zákazníkům vysoce kvalitní opravy se zohledněním nákladů na opravu. Protože se některé konstrukce […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!