Tatra je Čechy vnímána jako nejvíce tradiční česká značka

30 listopadu 2016, 9:40

Výsledky projektu Česká značka, který společně připravily společnost GfK a sdružení CZECH TOP 100, byly slavnostně vyhlášeny v Brožíkově síni na Staroměstské radnici 24. listopadu 2016. Z několika desítek nominovaných českých značek zařazených do kategorie „Tradiční česká značka“ označilo největší procento respondentů značku Tatra. Další místa v této kategorii obsadily značky Čedok a Hamé.

Společnost GfK uskutečnila v říjnu 2016 reprezentativní průzkum na on-line populaci 15+ let věku. Cílem bylo zjistit, která z českých značek se nejvíce svou pozitivní marketingovou komunikací zapsala do paměti Čechů, kterou z vybraných českých značek vnímají jako nejtradičnější a na kterou z nich jsou nejvíce jako Češi hrdí.

Výzkum Česká značka ve spolupráci se sdružením CZECH TOP 100 je společná aktivita, která vyvrcholila předáním cen vítězů v Brožíkově síni na Staroměstské radnici 24. listopadu v rámci slavnostního vyhlášení. Projekt Česká značka vůbec poprvé mapuje české značky v době, kdy „češství“, původ a návrat ke kořenům sílí na významu. A díky těmto aspektům si Češi stále více uvědomují své bohatství a jsou na něj patřičně hrdí. Některé tradiční firmy, které na nějakou dobu třeba i zmizely z hledáčků Čechů, opět vstupují v plném lesku na trh se známými, důvěryhodnými a kvalitními produkty, které nás mnohdy provází již od našeho dětství,“ říká Lenka Harmon, Sector Leader Consumer Goods v GfK.

Již bezmála čtvrtstoletí s partnery organizujeme soutěže a hodnotíme české firmy na základě různých kritérií. Se širokou veřejností jsme dosud, s ohledem na žebříčkování společností, nikterak systematicky nepracovali. To jsme se rozhodli změnit. A když spolupráce se širokou veřejností, tak s pomocí někoho, kdo je v této oblasti uznávanou kapacitou,“ zdůvodňuje partnerství Aleš Pospíšil, viceprezident CZECH TOP 100.

Na celou výsledkovou listinu v pdf se můžete podívat ZDE.

 

Související články

TATRA v hlavní roli – doplněné vydání
TATRA v hlavní roli – doplněné vydání

Dvacátého pátého listopadu letošního roku vyšlo druhé doplněné vydání úspěšné knihy „TATRA v hlavní roli“. Další fotografie, množství doplněných informací a především rozšířená statistická data – to vše nalezne čtenář v knize s novým obalem.

Tatra chce postavit nové muzeum a zachovat i to stávající
Tatra chce postavit nové muzeum a zachovat i to stávající

Akcionáři společnosti TATRA TRUCKS podporují myšlenku vybudování nového muzea Tatry při zachování stávajícího Technického muzea v Kopřivnici.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!