Servisní centrum v Praze oslavilo 10 let své působnosti na trhu. Oslavy 10. výročí se zúčastnili zákazníci, kteří služby servisního centra využívají ve svém businessu a celé vedení společnosti EvoBus Česká republika. Historii servisního centra a současnou působnost na trhu koncernu Daimler v ČR uvedl Ulrich Bastert, ředitel marketingu, prodeje a zákaznických služeb Daimler Buses, a Dr. Thomas Rohde, CEO EvoBus Česká republika.
Stavba nového servisního centra na zelené louce v nově vznikajícím průmyslovém parku započala v dubnu 2006 a v plném provozu bylo již v říjnu. Celková investice na výstavbu jednoho z nejmodernějších evropských center pro opravu autobusů dosáhla 4 milionů Euro. Na zastavěné ploše 3.000m² se nachází dílenské prostory pro 14 autobusů, administrativní a obchodní centrum pro zákazníky, sklady náhradních dílu a zázemí pro vedení společnosti. Celková plocha Areálu 13.000m² je dnes plně využitá pro potřeby parkování nových i použitých autobusů a vozů čekajících na servis a opravy.
Servisní centrum nabízí zákazníkům služby od standardních oprav, oprav po haváriích, provádění servisních výkonů a údržbových služeb, až po zásobování originálním náhradními díly OMNIplus.
Servisní centrum společnosti EvoBus Česká republika v Praze bylo v pořadí 40. vybudované v Evropě. S těmito dnes více než 40 vlastními servisními centry a více než 600 servisními partnery a záchytnými body v servisní síti se stává OMNIplus jednou z nejdokonalejších servisních sítí na světě.
Komentáře